Van Arles naar Saintes-Maries-de-la-Mer

13 juli 2017 - Saintes-maries-de-la-mer, Frankrijk

Via een omweg naar Saintes-Maries-de-la-Mer kom je door de Camarque.Op deze route kilometers lang kom je door veel rijst velden. Vandaag met felle zon en tegenwind een hele opgave. Er is geen enkele beschutting en geen gelegenheid om wat te drinken en dat ca. 35 km lang.Dus meestal rijstvelden met mooie witte vogels.Ook de paarden veel gezien en ook de flamingo‘s heb ik gezien al was het wel in de verte.Ook rij je langs de zoutvlakten en dan zie je in de verte de huisjes en de kerktoren eindelijk.even de camping zoeken.En dat is een hele grote aan de zee.Uitrusten en dan naar het centrum gelopen.Warm, is het maar met de zeewind is het te toen.Heel veel toerisme maar gezellig druk.Eerst een lekker koud biertje en dan het dorp bekijken. Liefhebbers van vis kunnen hier overal terecht.
Morgen nog een dag hier, strand of zwembad lekker uitrusten want ik ben er aan toe,
Tot morgen,
Bart

1. Eric kerkdijk:
    13 juli 2017
    Mooi! Geniet er van zou'k zeggen :)
  2. Huib:
    Hee Bart,
    Missie volbracht. In mijn goedste Hollands: chapeau, je hebt het toch maar weer geflikt. Heb je de activeon nog gebruikt? Ik ben benieuwd naar de resultaten. Geniet nog even daar en rust goed uit. Tot snel. Gr. Huib
  3. Hans Smit:
    13 juli 2017
    Hallo Bart, lekker zo'n dag heerlijk bijkomen denk ik zo. Dus ben je op de nationale feestdag heerlijk aan zee. Geniet ervan . Goede terugreis overmorgen naar Arles en dan met de bus terug naar huis. Groeten van Agnes, Hans.
  4. Philip:
    13 juli 2017
    Je zit in een mooie omgeving
    Rijstvelden of zonnesteek!!
    Tot zondag
    Philip
  5. Joke Kerkdijk:
    13 juli 2017
    Heerlijk, Bart! Even vakantie voor "les jambes" ☺, heerlijk ook overdag even helemaal niets te moéten!!
    Prettige dag!
    Groeten.
    Joke en Roelof
  6. Ingrid Potharst:
    Bart,
    Wij bewonderen je doorzettingsvermogen.
    Ook een een compliment voor de Koga,want je hebt hem er flink van langs gegeven.
    Maak van dat biertje maar een hele liter.
    Liefs, Cees & Ingrid.
  7. Mary:
    13 juli 2017
    Zo Bart dat heb je toch maar weer geflikt. Wat een prestatie. Nu even lekker rustig genieten en dan zondag weer thuis. Ook fijn......
    Goede terugreis
    Groetjes
    Mary
  8. Ed & Judith:
    Bart,
    Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Ed en Judith