Van Avignon naar Arles

11 juli 2017 - Arles, Frankrijk

Gisteravond in Avignon nog wat gelopen en wat gegeten. De stad liep over van de mensen. Zwaar bewapende militairen waren duidelijk aanwezig.Ingangen geblokkeerd, controle voor auto‘s die naar binnen wilden. Op de camping was het in de nacht wat rumoerig. Om uit Avignon te komen moet je door verschrikkelijke buitenwijken .De rit naar Arles was vrij vlak en ging door land- en tuinbouw. Veel fruit maar ook veel grote kroppen krulsla. Na vele kilometers van hetzelfde aan gekomen in Arles. Naar de stad en gezocht naar het pleintje met het terrasje, ben er wel 50 tegen gekomen,net zo iets maar niet die van Vincent.Mooie oude straatjes en pleintje hoor maar met de warmte word je er wel loom en dorstig van, dus gebruikmakend van een terrasje en pleintje een lekker pilsje. Tot nu toe nog weinig last van de muggen, vanavond smeer ik me maar als voorzorg in met deet.Morgen ga ik richting zee,en een camping opzoeken. De titel vandaag was ca 50 km.

Geroerd vanuit een warm Arles,

Tot morgen

Bart

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Coby en Hans.:
    11 juli 2017
    Gefeliciteerd met het bereiken van de "eindstreep"!!!!
    Je hebt een prachtige reportage gemaakt waar we erg van hebben genoten.
    Nu lekker nog een paar dagen uitrusten en genieten in Arles.
    Mis je Zaterdag de bus niet?
    Goede thuisreis alvast!
  2. Linda:
    12 juli 2017
    Wauw...je bent er al!! Goed gedaan zeg...super trots op je!! Dat pleintje vind je vast nog wel!! Geniet nog ff van de komende dagen...lekker rustig aan! Xxx
  3. Cees & Marja:
    12 juli 2017
    Dit was het dan, bijna het einde van een heel mooie reis door het Franse land. We hebben je verhaaltjes met plezier gevolgd. We horen de uitgebreide verhalen wel tijdens in 7Bergen.
    Wij wensen je een goede thuisreis.
  4. Joke Kerkdijk:
    12 juli 2017
    Heerlijk die Franse pleintjes met terrasjes....lekker zitten mijmeren met een verfrissing
    Nog een paar kilometertjes richting zee!!
    Groeten uit een regenachtig Delft.
    Joke en Roelof
  5. Hans Smit:
    12 juli 2017
    Bart, proficiat . Alles goed gegaan. Heb je nog moeten zitten muggenziften of toch kunnen genieten van het bereiken van je eindbestemming ?
    Goede terugreis gewenst !
    Hans
  6. Helle en Frank:
    12 juli 2017
    Bart fijn dat je het hebt gehaald maar we hadden niet anders verwacht van je.
    Nou lekker naar zee. Wij wensen je een goede terugreis.
    Groetjes van ons.
  7. Fred en Els:
    12 juli 2017
    Gefeliciteerd Bart. Onze complimenten, je moet het toch maar weer even doen. Geniet nog een paar dagen van je verdiende rust.
    We wensen je een goede terugreis.
    Groeten vanuit een "nat" Alphen-Chaam.
    Fred en Els
  8. Ed & Judith:
    12 juli 2017
    Bart wat een mooie Tour de France heb je ons laten zien. Nu nog even naar de finisch, zonder brokken weer veilig naar huis.
    Groeten uit Bleiswijk Ed & Judith