Nog een paar dagen...

17 juni 2017 - Zevenbergen, Nederland

Nog een paar dagen en dan stap ik op de fiets. Woensdag brengen Ans, Phillip en Catharina mij naar een hotel in Vijlen. De volgende dag pak ik dan de groene weg route op in de buurt van Vaals. Om de bus terug te halen moet ik over ca. 3 weken in Arles zijn.

1. Fred en Els:
    17 juni 2017
    Bart veel succes, het gaat jelukken.
  2. Joke Kerkdijk:
    17 juni 2017
    Wij wensen je veel fietsplezier en goed fietsweer door het mooie Franse land!!!
    Bonne route! Liefs
    Joke Kerkdijk en Roelof
  3. Jan:
    Hallo Bart
    Wat goed dat je weer aan zo'n uitdaging begint, we wensen je ondanks de inspanningen die je zal moeten leveren veel plezier en we gaan je volgen.
    Groepjes Jan & Betty
  4. Philip:
    17 juni 2017
    Leuk Bart, kunnen we je weer volgen.
    Tot woensdag!
  5. Fred en Els:
    Goede reis Bart.
    Het gaat je zeker lukken.
    Geniet van het mooie Frankrijk.
  6. Ed & Judith:
    Bart,
    Veel plezier en geniet van al het mooie onderweg. Bij aankomst een glaasje rode wijn is zeker op zijn plaats. In Arles bevindt zich cafe nuit schilderij Vincent van Gogh maar dat weet je ongetwijfeld.
  7. Linda:
    18 juni 2017
    Hey pap! Zo knap dat je weer zo'n tocht gaat maken! Geniet er van en heel veel succes!!
    Liefs, Linda Jos en Sam xxx
  8. Jan wiltjer:
    18 juni 2017
    Bart. Een goede reis gewenst. Wij lezen graag je verslag. Groeten van ons. Jan en Lies.
  9. Helle en Frank:
    19 juni 2017
    Heel veel plezier geniet er van en we gaan je zeker volgen. Groeten van ons.
  10. Mary:
    20 juni 2017
    20 juni 2017

Gaat je zeker weer lukken Bart. Veel fietsplezier en ik ga je natuurlijk volgen.
    Mary
  11. Truus:
    21 juni 2017
    Een hele goede reis, Bart! Leuk je weer te kunnen volgen vanuit Zevenbergen!
  12. Coby&Hans:
    21 juni 2017
    Wij wensen je een hele mooie en veilige fietstocht toe. Leuk dat we het allemaal weer life kunnen volgen.
  13. Hans Smit:
    23 juni 2017
    Hallo Bart,
    Wij zijn net terug van de kust, vandaar deze late reactie !
    Ik wens je veel succes en ga er van genieten. Okk succes namnes Agnes.