Van Saintes-Maries-de-la-Mer naar Arles.

13 juli 2017 - Arles, Frankrijk

Tja, dan is het doel bereikt en zit je op een volle rumoerige camping met tot laat rumoerige fransen en naast me een keuring Zweeds gezin . De kinderen werden in slaap gelezen , heel lang.Moest aan  Pipi Langkous denken. Eigenlijk had ik 2 dagen hier willen blijven maar 1 dag is lang genoeg.Morgen inpakken en naar Arles maar dan via de korste weg en niet meer de bijna 30 km langere weg er naar toe.Het werden er ruim 40 kilometers. Maar ik zit nu op een fraaie camping met wat schaduw voor 2 dagen.Vlakbij vertrek de bus, wel zo handig. Misschien kan ik toch nog het pleintje van Vincent vinden.

Vlakbij is en McDonald, dat heeft als voordeel, free wifi en airco . En daar zit ik nu dit verslagje te maken met een heerlijke ijskoude coke.

Groeten vanuit een zeer warm Arles.

Bart

1. Marja:
    13 juli 2017
    Hoi Bart, nog 2 nachtjes slapen en dan zit het er al weer op. Het zal vast fijn zijn om weer thuis te zijn. Geniet er nog maar even van en van het warme weer. Tot snel en goede reis terug zaterdag! Gr. Marja
  2. Joke Kerkdijk:
    13 juli 2017
    Tja, het zal wel trĕs druk zijn overal, rumoerig en lawaai. Frans natafelen....☺☺
    Die heerlijke, Franse kleine en rustige dorpjes.....daar vertrekt helaas geen bus naar Nederland.
    Een goede zet dat je een vrij rustige en schaduwrijke camping hebt opgezocht, dus weer terug in Arles.
    Morgen, quatorze Juillet feest en vuurwerk en hopelijk overal rust en vrede wat betreft dreiging IS.
    Geniet nog even van het mooie Franse land met franse geuren en natuurlijk de Fransen.
    Vive la France!
    Prettige avond, Bart!
    Joke en Roelof
  3. Joke Kerkdijk:
    Vive Bart!!!
  4. Ineke:
    13 juli 2017
    Lekker relaxen Bart. Geniet nog maar even. Dan rest ons nog jou een goede busreis te wensen. Evert en Ineke
  5. Rob en Wil:
    13 juli 2017
    Mooi Bart, je doel is bereikt. Heb genoten van de verhalen en dat je het zonder kleerscheuren hebt volbracht, we hebben genoten. Wens je nog gezellige dagen en tot Zondag in de Bronziet. Gr. Wil&Rob.
  6. Joke:
    13 juli 2017
    Leuk Bart, geniet er nog maar van!!
  7. Coby en Hans.:
    13 juli 2017
    Morgen lekker relaxt de Nationale Feestdag vieren en dan uitgerust met de bus naar Nederland. Nogmaals een goede terugreis gewenst!
  8. Truus:
    13 juli 2017
    Geniet van deze laatste dag in Arles, Bart. Ik hoop dat het op deze camping vanavond wél rustig is. Onze ervaring is dat de Fransen op de avond voorafgaande aan de 14e juli al beginnen te feesten met vuurwerk! Goede terugreis en tot gauw!
  9. Hans Smit:
    14 juli 2017
    Proficiat Bart. Doel bereikt !! Vandaag feestdag in La France , neem je toch maar mooi even mee.
    Geniet er nog maar van en denk maar : Busje komt zo, busje komt zo.!

Groeten en tot spoedig . Hans.
  10. Kees Pruis:
    Bart,
    Fijn, dat je je doel gezond en wel bereikt hebt en veel plezier hebt gehad onderweg.
    Wij vonden het erg gezellig om jou te ontmoeten in Saou!
    Hartelijke groeten,
    Andriesje en Kees
  11. Ed & Judith:
    Bart,
    Wat fijn dat je je doel heb bereikt, dank voor je al mooie verhalen en foto's!
    We hebben er van genoten, fijne en goede terug reis!
    Groet, Ed en Judith
  12. Jan wiltjer:
    14 juli 2017
    Nogmaals een goede thuisreis gewenst vanuit een regenachtig Bedum.Groeten van ons Jan en Lies.
  13. Ingrid Potharst:
    Ha Bart.
    Je hebt je doel bereikt. Nu zul je wel last krijgen van afkickverschijnselen.
    Mooi dat jij en je Koga zonder mankementen de eindstreep gehaald hebben.
    Hoop dat je ook nog geniet van de busreis.
    Liefs, Cees & Ingrid
  14. Mary:
    15 juli 2017
    Nog 1 nachtje slapen Bart en dan de bus in en naar huis. Geniet vandaag nog even van het franse leven. Nogmaals goede terug reis morgen en tot snel.
    Groetjes
    Mary