ngs Van Mechelen naar Zevenbergen

19 juni 2018 - Zevenbergen, Nederland

B

De laatste etappe richting van Mechelen richting huis.Door de ochtendspits de stad uit komen is opletten geblazen. Veel fietsers, auto’s haasten zich naar school en werk , met een zwaar bepakte fiets, minder wendbaar, een lastige opgave. Maar eenmaal uit de stad heb je de weg weer voor je alleen. Kilometers langs de Dijle en nog een ander kanaal om uiteindelijk via de slingerende Mark in Breda uit te komen.Via de plaatsen Duffel, Lier, Zoersel,Malle,Hoogstraten om uiteindelijk bij Meersel-Dreef de grens over te steken. In Breda, het was ondertussen 15.30 uur , een uitsmijter gegeten om weer de nodige energie op te wekken voor de laatste kilometers naar huis. Even na 17.00 uur stonden Ans, Eric, Jessica en Cees de buurman, na 109 km op te wachten.

Groetjes,

Bart

1. Huub:
    Goed gedaan Bart. Leuk dat alles goed is verlopen. Zie je gauw.🏆🏆
  2. Coby en Hans.:
    Beste Bart,
    Mede namens Coby proficiat met deze prestatie en welkom terug in Nederland. Bedankt voor de verhalen en de foto's. In gedachten hebben we een beetje met je "meegereden".
    Verdere details horen we graag bij een volgend "werkoverleg" in Boskoop!
  3. Joke Kerkdijk:
    19 juni 2018
    Het was weer leuk om je te mogen volgen, Bart. De belevenissen, indrukken van de fietsdagen etc. etc. etc.
    Mooie herinneringen.
    Gelukkig ook weer veilig en gezond thuis aangekomen en heel wat te vertellen aan Ans, de kinderen en kleinkinderen.
    De opa's van nu blijven langer in vorm en hebben meer middelen om dit te kunnen doen.
    Gelukkig maar.
    Geniet ook weer van ons mooie land!
    Groeten van ons allen uit Benicassim!
    Adios!!!
  4. Fred en Els:
    Proficiat Bart.
    We hebben je hele rit gevolgd.
    Nu maar even lekker uitrusten.
    Tot ziens.
  5. Jan wiltjer:
    19 juni 2018
    Petje af Bart. Veel respect van deze oude man voor deze tocht en bedankt , dat je met je verhalen en foto,s mij mee hebt laten genieten.Groeten uit Bedum. Jan.
  6. Hans Smit:
    19 juni 2018
    Enorme ptestatie geleverd en in het geel aangekomen ! Mooie ontvangst bij de finish ! Proficiat en bedankt voor de leuke verhalen en mooie foto's.
  7. Linda:
    19 juni 2018
    Zooo hee je bent er alweer!! Waarschijnlijk voelde de laatste 109 km het zwaarst maar je hebt het toch weer geflikt!! Super knap!! Mijn max is 60 km op een dag dus nog ff oefenen en dan rij ik ook 109 als ik 70+ ben :p :) .....ff uitrusten en dan mag je naar Oostenrijk toe ;) xxx
  8. Cees en Marja:
    20 juni 2018
    Welkom thuis Bart na zo'n mooie reis. We horen je verhalen wel bij de BBQ. We hebben je leuke verslagen gevolgd en vinden het een hele prestatie, om zoveel km's te fietsen. Ik ben pas op en neer naar Etten-Leur gefietst en dat was voor mij genoeg, toch maar gaan oefenen denk ik.
  9. Helle en Frank:
    20 juni 2018
    Gefeliciteerd heerlijk weer thuis te zijn wij hebben bewondering voor je.
    Rust maar lekker uit.
  10. Jessica:
    Zo trots op je Bart!! En ook blij dat je er weer bent!! X
  11. Ed & Judith:
    21 juni 2018
    Hallo Bart weer een top prestatie geleverd we hebben genoten van je verhalen en foto's
    Groetjes Ed en Judith.