Laatste verslag

8 juli 2015 - Delfgauw, Nederland

Ik kijk terug op 20 dagen,1525 km, fietsend, sjouwend, lopend, puffend, zwetend avontuur en ben ongeveer 3 kg lichter. Totaal 1525 km gefiets, langste rit was 121 km, de korste was 53 km. Het was dagelijks genieten om in de natuur te zijn met op ieder moment schitterende uitzichten.Het weer is gunstig geweest, 1 dag wat regen. Op de fiets merk je pas hoe groot de wereld is. ( 20 dagen fietsen tegen 90 minuten vliegen). Hartelijk dank voor de reacties op de weblog, die doen je goed en geven je energie om door te gaan,

A.Einstein heeft ooit gezegd :

Life is like riding a bicycle

To keep your balance

You must keep moving.

Bart

1. Philip:
    8 juli 2015
    Hoi Bart. Wij zijn blij dat je weer veilig thuis bent en dat alles goed is gegaan en dat jij het naar je zin hebt gehad. Bedankt voor alle dagen een leuk verhaaltje, zodat we een beetje met je mee konden genieten. Catharina
  2. Jessica:
    8 juli 2015
    Mooie samenvatting Bart. Leuk!
    En die Einstein....zou het een intelligent man geweest zijn...??? Mooi gezegd door die beste man ja, haha.
  3. Truus:
    11 juli 2015
    Mooi samengevat, Bart. Door jouw blog hebben we allemaal een beetje de route meegefietst en genoten van jouw beleving van omgeving en natuur. Op naar een volgende bestemming??
  4. Jan wiltjer:
    12 juli 2015
    Hallo Bart. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Wij denken met respect aan jouw prestatie. Bedankt voor de verslagen. Groeten van ons. Jan en Lies.