Dag 14 Burgeis < Naturns

28 juni 2015 - Naturno, Italië

Na een goede nachtrust, was wel nodig na gisteren, en een goed ontbijt ben ik om 9.30 begonnen aan een schitterende afdaling waarbij je het gevoel hebt op een E-BIKE te zitten. Een vals plat maar dan naar beneden.Omdat het zondag was reden er op deze route veel fietsers, en hier en daar een wedstrijd met verkeersregelaars. De renners heel professioneel gekleed, zij al hijgend naar boven , ik al remmend omlaag, een heerlijk gevoel in een werkelijk schitterende omgeving, volop genieten dus.De mensen hier zijn als ze met elkaar praten niet te verstaan.Ik sta nu op een prachtige camping met zwembad net buiten Naturns. Ben net op de fiets zonder bagage, wat een raar gevoel,naar het dorp gereden en heb natuurlijk een pizza gegeten.De komende dagen kan ik rustig aan doen.Er is nog een dag bij met een stijging van 400 mtr maar dat is te overzien. Vandaag was het zeer warm, om 19.00 uur was het nog 30.5 graden.

53 km vandaag met vrijwel alleen dalen, toch ga ik lekker op tijd mijn tentje in, morgen zie ik wel verder.

Liefst en groetjes , Waldcamping Naturns.

Bart

1. Joke Kerkdijk:
    28 juni 2015
    De beklimming van gisteren heeft dus geloond.Vandaag was makkelijk. Geniet van de Italiaanse sfeer. Morgen sterkte bij de laatste klim. Ciao
  2. Mary:
    28 juni 2015
    Hi Bart wat een mooie en leuke verhalen kan jij schrijven. Het was weer afzien af en toe maar je bent toch maar mooi in Italie. Petje af. Morgen nog een klim, maar dat lukt jou wel. Ik ga morgen weer met Ans fietsen. Ik denk niet dat wij een berg tegenkomen...........
    Succes morgen
    Mary
  3. Huib:
    28 juni 2015
    Hee Bart, gaaf hoor wat je meemaakt en allemaal ziet. Petje af hoor. Nog even en dan heb je het volbracht. Groet, Huib.
  4. Huib:
  5. Coby en Hans.:
    29 juni 2015
    Hallo Bart, Goed idee dat je zojuist een pizza hebt gegeten. Dat ga ik vanavond ook doen bij een Italiaans restaurant hier in Modesto.Lokale tijd is hier 9 uur vroeger danbij jou. Bedanktvoor je mooie verslagen elke dag en veel sterkte verder.
    Groetjes,
    C&H.
  6. Linda:
    29 juni 2015
    Hey pap! Je bent er bijna, je bent er bijna....geniet er nog ff van! X
  7. Hans Smit:
    29 juni 2015
    Hallo Bart, dat afdalen lijkt mij ook wel wat ! Grapje !
    Volgens mij zie en ruik jij de omgeving veel intenser als wij in de auto, maar ik doe het je toch niet na. Respect ! Succes de laatste kilometers en ik kijk uit naar de foto van jouw met fiets op het San-Marco-plein in Venetië !! Groet Hans.