Dag 19 Oriago < Venetië met de bus.

3 juli 2015 - Venezia, Italië

Hoef je niet te fietsen ben je toch vroeg wakker ondanks dat ik me voor had genomen uit te slapen.Gisteren, moe, dacht ik nog dat Venetië gedoe dat geloof ik wel.Als Delftenaar ben je wel wat grachtjes gewend, vroeger vaarde er zelfs een gondel in Delft.Vlak voor de camping is de bushalte naar Venetië. En dat voor 2,25 Euro retour.Dus zat ik om 9.30 uur in de bus en binnen een half uur door elkaar geschut te zijn in een propvolle bus stond ik aan het begin van een soort doolhof van straatjes,grachtjes,steegjes in een zinderende hitte.Maar ik ben blij dat ik het gedaan hebt, schitterende plaatjes waar je ook kijkt het is de moeite waard geweest.Geluncht in een bar met airconditioning, om weer op temperatuur te komen kreeg je bij het afrekenen nog een glaasje Limocello.Kortom een prachtig "rustdag" , vermoeiend zeker nadat de bus bij de campinghalte niet stopte, ik had moeten drukken, en daarom nog terug moest lopen naar de camping. Daar stonden het stel dat ik een paar dagen terug ook al had gesproken en een jong stel die richting Croatie onderweg waren. Het begint nu te druppelen, ik moet stoppen,

Doei,

Bart

1. Ineke:
    3 juli 2015
    Gefeliciteerd hoor Bart? Doel gehaald. Goeie reis terug.
  2. Coby en Hans.:
    3 juli 2015
    Proficiat met deze prestatie!!!!! Wij doen het niet na.
    Wij zijn nu klaar om naar de luchthaven te gaan en om een uur of 2 naar Schiphol te veertrekken, waar we morgen hopen aan te komen om 09.05.
    Goede terugvlucht gewenst!
    Groetjes, C&H.
  3. Joke Kerkdijk:
    3 juli 2015
    Que c 'est triste Venise zingt Aznavour maar in dit geval dus niet. Gefeliciteerd!!!! Lieve groet van ons uit Benicassim en een goede terugreis!
  4. Marja:
    3 juli 2015
    Hoi Bart, leuk hè Venetië? Echt leuk om doorheen te wandelen. Goed dat je het gedaan hebt al moest je er weer een stuk voor omlopen ha ha. Nog een fijne dag morgen en spreek je zondag vast nog wel. X Marja
  5. Truus:
    3 juli 2015
    Gefeliciteerd, Bart. je hebt het gehaald!! Het vorige jaar Venetie vanaf de MSC aan de buitenkant gezien; nu de leuke straatjes en waRschijnlijk het San Marcoplein. Een goede terugreis en tot gauw. Truus
  6. Linda:
    Top prestatie!!! Nog lekker een dagje genieten!! Tot zondag! X
  7. Philip:
    Toppertje bart
    Rot zondag op school
    Je kunt je korte broek aanhouden
  8. Philip:
    4 juli 2015
    Correctie: tot zondag op schiphol
  9. Jessica:
    4 juli 2015
    Super, super trots op mijn schoonvader!!
    You made it Bart!! Leuk dat je ons zo meegenomen hebt op je hele reis met mooie foto's en leuke verhalen.
    Nu bijna terug naar huis....fijn ook weer want Ans sluit je nu wel weer graag in haar armen denk ik. Fijne laatste dag gewenst en een goede vlucht terug! Liefs