De duiven zijn gelost.

2 juni 2018 - Mimizan, Frankrijk

Zo voel ik me, als een duif los gelaten om vervolgens de weg terug te moeten vinden naar huis. Na een vermoeiende busreis
met Antwerpen,Lille en Parijs als hindernissen toch redelijk op de afgesproken tijd aangekomen in Plage de Moliets. Niet uit geslapen sta je dan je fiets weer in orde te brengen,tassen erop en even oriënteren welke kant je nu opmoet.
Met nog een stel , Paul en Kunnie, ben ik vandaag mee gereden om in Mimizan-Plage te stoppen na ca. 63 km te stoppen. Mooie rit door bossen ,duinen op een glooiend fietspad. De route is onderdeel van de route Le Velodyssee.
Wat gegeten en voor de tent nog een heerlijk plaatselijk wijntje gedronken tot het begon te dreigen.
Morgen vervolg ik deze route tot Royan.
Groetjes uit Mimizan-Plage.

1. Joke Kerkdijk:
    2 juni 2018
    Ondanks alles toch een mooie start
    Nu een goede nachtrust en voor morgen
    weer een mooie fietsrit door het franse land.
    Bonne route.
    Joke 😘
  2. Eric:
    Toppie! zet hem op!
  3. Jessica:
    2 juni 2018
    Kom maar rustig aan terugvliegen duif en geniet van alles dat voorbij komt tijdens je vlucht 😄. Knap dat je na zo’n vervelend nachtje in de bus toch nog zo veel kilometers gemaakt hebt! Hopelijk lig je lekker in je tentje vannacht en kun je morgen fris en monter je route vervolgen. Zet um op!! Liefs Jessica
  4. Jessica:
    2 juni 2018
    Weet niet waarom hij de nam Wessel nam maar gelukkig had ik mijn naam nog onder bovenstaand stukje gezet hihi. Wessel zal vast ook nog gaan reageren. Xxx
  5. Ineke:
    3 juni 2018
    De kop is er af. Hopelijk een goede nachtrust dan kun je morgen ( terwijl ik dit type eigenlijk vandaag ) weer de nodige kilometers maken. Succes. Groeten van Eef en Ien.
  6. Hans Smit:
    3 juni 2018
    Hallo Bart , de Tour de France is deze keer vroeg begonnen. Geniet er van en ik hoop voor jouw op mooi weer. Ook de finish- plaats is deze keer niet Parijs maar Zevenbergen en ik ben ervan overtuigd dat jij in de gele trui gaat finishen!!
    Zet hem op en voorral veel plezier.
    Groeten !!
  7. Rob en Wil:
    3 juni 2018
    Het blijft een avontuur hoor Bart, maar de eerste kilometers zitten er op. Vind het toch al heel stoer dat je dit doet, toont toch je karakter. Heel veel succes en mooie rit. Gr. Wil en Rob.
  8. Joke:
    3 juni 2018
    Leuk geschreven Bart, niet te hard fietsen he!!!
  9. Jan wiltjer:
    3 juni 2018
    Mijn reactie van gisteren is de mist in gegaan volgens mij. Wens je alsnog een prima tocht.