Een eindje op weg geholpen.

22 juni 2017 - Sankt Vith, België

De opdracht voor vandaag was : waar pak ik de route ( Vennbahn route ) op.Het liefst na Aken want om te beginnenin een stad is lastig. Met behulp van Philip en het navigatiesysteem en de GSM en de Garmin kwamen we eruit. Het werdt bet dorpje Raeren waar je heel makkelijk op de oude spoorweg kunt komen.Na een moeilijk afscheid ging het toch echt gebeuren. Een mooi traject met schitterende vergezichten.Jammer dat er veel tegenwind was en ook nog eens heel warm. Het waterverbruik was erg hoog , minstens 4 liter en een fles druivensap.Na ca. 75 km zit ik nu op een camping in St.Vith. in het dorp wat gegeten met een grote pils erbij. Een zeer vermoeiende eerste dag door de warmte. Moet nog wel in het juiste ritme komen. Het is nu tijdens het schrijven qua temperatuur heerlijk. Kruip zo mijn tentje in voor een verdiende rust. Bedankt voor de reacties, die heb ik zeker nodig.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan wiltjer:
    22 juni 2017
    De kop is er af.wel een moeilijk begin met deze warmte.Sterkte voor morgen en een goede nachtrust gewenst.
  2. Linda:
    22 juni 2017
    Al het begin is moeilijk maar morgen gaat t vast al weer beter! Xxx
  3. Marja:
    22 juni 2017
    Fijn dat je op weg bent! Ben benieuwd naar de verhalen. Doe voorzichtig en fietse morgen!
  4. Eric Kerkdijk:
    22 juni 2017
    ha pap, nou je bent op weg! 75km met deze warmte en tegenwind is al een prestatie. Zet hem op en in gedachten fietsen we mee morgen, groetjes en succes van ons!
  5. Truus:
    22 juni 2017
    De kop is er vanaf! Het was ook hier niet normaal warm. Vanaf morgen zal het ook bij jou koeler worden, maar ook een bui is mogelijk! Veel succes en fietsplezier! Groetjes
  6. Ineke:
    22 juni 2017
    Nou Bart, deze extreme warme dag heb je alvast doorstaan. Zet hem op hoor. Veel fietsplezier morgen.
  7. Philip:
    23 juni 2017
    Ha Bart, toch nog 75 km gefietst in die warmte, knap hoor. Wij hebben er ook nog een gezellige dag van gemaakt.
    Succes vandaag hopelijk iets minder warm.
  8. Cees & Marja:
    23 juni 2017
    Hoi Bart, wij hoorden van Wil over je fietstocht naar Zuid Franrijk. Wij hebben dit dikwijls met de motor gedaan, maar met de fiets is een ander verhaal. Wij hopen dat je goed weer en een heel mooie fijne reis hebt. Succes, knap dat je dit aandurft. De Bosselaartjes volgen je.
  9. Ans:
    23 juni 2017
    Goede morgen lieverd, ik hoop dat je lekker hebt geslapen in je tentje en weer veel zin in vandaag hebt. Zet hem op en veel plezier. We spreken elkaar vanavond. Dikke kus .
  10. Joke Kerkdijk:
    23 juni 2017
    Een goed begin.........., Bart!!!
    Groeten☺
    Joke en Roelof
  11. Hans Smit:
    23 juni 2017
    Alle begin is moeilijk. Even in het ritme komen en dan gaat jouw dit lukken.
    Groeten Hans.
  12. Mary:
    23 juni 2017
    Hi Bart petje af hoor met die hitte 75 km fietsen. Het was al warm als je niets deed.
    Snap ook heel goed dat je het moeilijk had. Je moet toch weer in je ritme komen, maar dat gaat jou zeker lukken.
    Groetjes
    Mary