Van Hauterives naar Chabeuil

6 juli 2017 - Chabeuil, Frankrijk

Heerlijk geslapen en moeilijk opstaan, maar vroeg weg heeft zij voordelen.Het is lekker fris en er is nog weinig wind. De wind was vandaag een ware plaaggeest. Pal tegen niet zo weinig ook.Maar dan maar wat minder kilometers, ik heb gelukkig voldoende tijd om de bus te halen, gelukkig.Nog even over gisteren, daar kwam ik bij een bakkertje een wandelaar tegen en we kwamen aan de praat. Het was een oude duitser van minstens 75 jaar. Hij kwam uit de buurt van München,lopend,en was onderweg naar Santiago.Met volle bepakking een zware tocht. Hij had wat last van zijn benen maar had wel goede hoop om het te halen, helmpje af. Vandaag zit ik op een eenvoudige boerencamping, in Chabeuil. Er zitten nog 5 mannen uit nederland, dus wat gepraat enzo.Ook zij hadden het over de harde tegenwind. Toch hadden zij wel 90 km erop zitten.

Zit nu lekker op een terrasje de weblog te maken want op de camping is geen wifi. Dus een vroeg verhaaltje vandaag.

Tot  morgen, ik hop dat de wind gedraaid is.

Groetjes uit een warm Chabeuil

1. Joke Kerkdijk:
    6 juli 2017
    Ooohhhhh.... die prachtige Drôme.
    Met eindeloze lavendelvelden, kersen- en abrikozenbomen en het bijna continue geluid van de cigales. Het heerlijke eten en de lieflijke natuur.
    Voor mij het mooiste stukje Frankrijk.
    Jammer van de tegenwind, maar de omgeving maakt veel goed.
    Prettige dag morgen met hopelijk wind in de rug en nog meer kilometers.
    Groeten.☺.
    Joke en Roelof
  2. Ineke:
    6 juli 2017
    Wat heeft Frankrijk toch veel mooie streken.
    Maar ook dus een lastige wind. Sterkte morgen. Fijn dat je in ieder geval niet van die hele lange etappes hoeft te maken.
    Groeten van ons.
  3. Rob en Wil:
    6 juli 2017
    Jammer van die wind, want dat is toch wel een plaaggeest. Maar goed daar doe je niets tegen. Geniet lekker op het terrasje en voor straks Zzzzzzzzzz. Gr. Wil&Rob
  4. Philip:
    6 juli 2017
    Eens gaat de wind liggen en knap van die oude Duitser om dit te voet te doen

Geniet van de mooie omgeving en stuur nog maar wat vergezichten op

Groet philip
  5. Huib:
    Hee Bart,
    Wat eind betreft zit het je niet mee, daarentegen hoop ik dat de omgeving dat compenseert. Mooie foto's hoor. Heb je al wat met de Activeon gedaan? Succes verder en die wind gaat heus nog wel liggen.
    Gr. Huib
  6. Mary:
    7 juli 2017
    Hoi Bart die wind zit je niet mee....letterlijk en figuurlijk, maar jij gaat kranig
    door. Wel leuk hoor al die mensen die je tegenkomt. Ieder met zijn eigen verhaal.
    Succes en groetjes
    Mary
  7. Jan wiltjer:
    7 juli 2017
    Kort maar krachtig verhaal met hele mooie foto' s. Goede reis verder.Jan/lies.