Vandaag verder naar Saintes-Maries-de -la-Mer.

12 juli 2017 - Arles, Frankrijk

Arles is niet het einddoel, hier vertrekt alleen de bus naar huis.

1. Joke Kerkdijk:
    12 juli 2017
    Nog even door ......flamingo 's, paarden en vast een heerlijk zeebriesje in Saintes Marie-de-la- Mer!!!
    Zwarte Sara wacht op je! :-).
    Veel plezier woensdag.
    Je maakt in ieder geval ook nog eens op vrijdag Quatorze de Juillet mee!!! Dat zal weinig nachtrust worden.....
    Een heerlijk gevoel dat je het nu rustig aan kunt doen!!
    Geniet ervan!!!
    Groeten.
    Joke en Roelof
  2. Marja:
    12 juli 2017
    Hey Bart, fijn dat je in de buurt van je bestemming bent. Nu nog even een paar dagen rustig genieten voor je weer naar huis komt. Veel plezier nog! Groetjes! Xx
  3. Hans Smit:
    12 juli 2017
    Begrijp dat je dus over enkele dagen weer terug gaat naar Arles, omdat daar de bus vertrekt. Had ik even niet door. Dan nog enkele mooie dagen gewenst en sterkte met die laatste loodjes ! Hans
  4. Truus:
    12 juli 2017
    Je fietst door een prachtig stukje Frankrijk, de Camarque. Veel water ( met als hier nu!), paarden en uiteindelijk: Marie! Geniet nog even! Groetjes
  5. Joke:
    Nog veel plezier!!!
  6. Jan wiltjer:
    12 juli 2017
    Wij hebben even een inhaal slag gemaakt, vandaar de late reactie.Fij ndat je de eindstreep zonder problemen hebt gehaald. Veel mooie dagen nog gewenst en bedankt voor je vrslagen en foto's. Goede thuisreis gewenst.Jan en Lies.
  7. Jan:
    14 juli 2017
    Door omstandigheden pas gisteren je fietsverhaal kunnen lezen en genoten van de foto's. Lijkt me niet alleen een behoorlijke uitdaging maar ook een geweldige ervaring en je hebt zo te lezen genoten van de dingen om je heen en van de mensen die je tegenkwam.