Van Wavrechain naar Geraardsbergen.

17 juni 2018 - Geraardsbergen, België

Vandaag had was de planning om veel km te maken mits de wind gunstig is.En die werkte goed mee. Om 7 uur zat ik weer op het zadel richting Belgie. Zelfs 2 grenzen ben ik door gekomen, de Belgische en de taalgrens.Bij Rumegies de grens over.Langs de Schelde.Richting Tournai. Heerlijk fietsen met de wind mee langs de Schelde en later langs de Dender. In Geraardsbergen waren honderden motorrijders aanwezig. Geparkeerd langs de Dender,moest er zelfs voor omrijden.Nog een stel gesproken en 2 Belgen op weg naar Santiago. Allemaal balen van de tegenwind.
Vandaag 115km gereden met hulp van de wind,
Groetjes,
Bart

1. Marja:
    17 juni 2018
    Hoi Bart, Je komt al aardig in de buurt hè? Nog even dan ben je weer thuis. Super gedaan! Succes morgen!
  2. Ineke:
    17 juni 2018
    Allee manneke. Het lijkt wel of ge een racefiets heeft! (of begin je de stal te ruiken)
    Hopelijk morgen ook goede wind.
  3. Ineke:
    17 juni 2018
    Allee manneke, het lijkt wel of ge op een racefiets rijdt! (of begint gij de stal te ruiken?)
    Hopelijk morgen ook een goede wind.
  4. Ineke:
    17 juni 2018
    Ik was te snel. Excuus voor de fout in de eerste x. Verwijderen lukt helaas niet.
  5. Jan:
    Hallo Bart
    Zo het eind is bijna in zicht.
    Kan je de Hollandse luchten al zien en ruiken ?
    Wij gaan volgende week die kant uit voor een paar dagen in Gent naar Belgische vrienden. We wensen je ook voor het laatste stukje veel fietsplezier. Morgen waarschijnlijk ook de wind in je rug.
  6. Jan wiltjer:
    17 juni 2018
    Wonderbaarlijk dat je op 1 dag zover kunt fietsen en zoveel foto,s kunt maken. Het einddoel komt in zicht.Goede reis verder en de groeten van mij. Jan.
  7. Coby en Hans.:
    17 juni 2018
    Hallo Bart, als ik op de kaart inzoom, dan zie ik de ster van Geraardsbergen onderin het scherm en de ster van Zevenbergen bovenin. Er ontbreekt nog een blauw streepje. Met een beetje meewind kunnen we de Harmonie van Zevenbergen op Dinsdag laten opdraven om je te verwelkomen, leuk toch?
    Sterkte met de laatste loodjes, die hopelijk niet de zwaarste zijn!
  8. Joke Kerkdijk:
    18 juni 2018
    Dat zijn aardig wat kilometertjes weer.....
    De wind heeft de goede (jouw) richting gekozen en liet de Santiago gangers nog even lekker zwoegen en zweten.
    Foto's van fietshelm op beeld tot motor " se vende " en eendenfamilie onder prachtig blauwe en bewolkte luchten.
    De dag vliegt zo weer aan ons voorbij.
    Veel fietsplezier weer, Bart
    Daaag.
  9. Philip:
    Zo Bart je gaat voorspoedig
    Nog wel een beetje genieten van België he
  10. Philip:
    18 juni 2018
    Ha Bart, wat ga je snel. Wij hebben gisteren ook gefietst, wel 22 km , omgeving Emmen. Dus ik mag nog wel een beetje oefenen te komende drie weken. Bedankt voor al je leuke verhalen en mooie foto's. We hebben je goed kunnen volgen. Groetjes Catharina