Dag 20 Oriago < Tessera

4 juli 2015 - Tessera, Italië

Na een gezellige avond, een slechte nacht omdat het rumoerig was en de rmuggenbeten zo'n  ontzettende jeuk veroorzaakte, ondanks deet 40%, dat ik er niet goed heb kunnen slapen.De tocht vandaag bracht me in Tessera vlakbij het vliegveld Marco Polo.Dank zij de gps, wat heb ik daar een plezier van, bracht hij me zonder problemen bij het opgegeven adres. Ongeveer 20 kilometers waren het er maar door de hitte en vrijwel door de hele bebouwde kom viel het tegen.Bij binnenkomst voelde je gelijk al de airco . Alle bagage van de fiets, de fiets kan ik hier achterlaten de bagage moet ik in een flightbag zien te krijgen. Morgen ga ik met een shuttlebusje naar het vliegveld en komt er een einde aan deze trip, al is het niet naar Rome, maar het is goed zo, ik heb af en toe moeten afzien maar dat is de moeite waard geweest. Genieten was het,

Bart

1. Mary:
    5 juli 2015
    Het zit er bijna op Bart. Wat een prestatie en dat vindt iedereen gezien alle reacties. Goede terugvlucht en tot morgen.
    Groetjes
    Alex en Mary
  2. Joke Kerkdijk:
    5 juli 2015
    Hola hermano Bart, je zit nu in het vliegtuig op weg naar huis....prettige thuiskomst!!!!
    Groeten uit Benicassim van ons allen.
  3. Lia en Arie:
    5 juli 2015
    Gefeliciteerd, wij zijn inmiddels thuis en we hebben nog een paar foto's voor je.
  4. Hans Smit:
    6 juli 2015
    Bart , proficiat met deze prestatie ! Deze onderneming kun je bijschrijven in je C.V. Moet een heel goed gevoel zijn het te hebben volbracht en met jouw goede conditie kan Rome altijd nog wel . Nu thuis maar even goed uitrusten !
    Groet , Hans !