Dag 21 Venetie < Schiphol

7 juli 2015 - Delfgauw, Nederland

Venetie < Schiphol

Heerlijk geslapen in het mooie hotel Venice Resort, goed ontbeten zodat ik uitgerust de terugreis kon ondergaan, ik hoefde niet te trappen. Alles ruim op tijd naar het vliegveld met een shuttle busje. Vertrektijd stond gepland op 15.15 uur, dus ruim op tijd. Baggage op de band, naar de gate en dan maar wachten, wachten in een overvolle ruimte met te weinig zitplaatsen.Vertraging dus, blijkt het vliegtuig dat onderweg was naar Venetie een technisch probleem had, een tussenlanding moest maken en een ander toestel ingevlogen moest worden. Om 17.30 uur mochten we aan  boord en om 18.00 uur gingen we de lucht in met een toestel met Sunweb erop. Dan vlieg je in  ca. 90 minuten naar Schiphol. Op de fiets heb ik er 20 dagen voor moeten zweten. Dan vlieg je over de Alpjes, wat lijken ze klein ! Aangekomen op Schiphol, naar de bagageband en gelukkig als een van de eerste op de band zag ik mijn flight bag al aan komen . En daar stonden Ans , Philip en Catharina me op te wachten.Na wat geknuffel snel naar huis. Ans had , als alles volgen schema had gelopen, een heerlijke maaltijd op tafel willen zetten, maar door de vertraging is het een patatje van Verhagen geworden. Dit was de laatste reisdag, er komt nog een afsluitend verslag. Groetjes vanuit Delfgauw, Bart

1. Jan wiltjer:
    7 juli 2015
    Beste Bart. Bedankt voor je verslag, wij zijn benieuwd naar het eindverhaal. Groeten van ons, uiteraard ook voor Ans.Jan en Lies.