Dag 2 van Duren naar Remagen

16 juni 2015 - Remagen, Duitsland

Na een koude nacht, maar wel goed geslapen kwam ik toch wel wat stijf uit mijn tentje.Zat om 8.3o op de fiets. Door leuke dorpjes gefietst en ook al een helling van 10 % moeten nemen, en dat viel niet mee. Maar de afdaling naar Remagen was mooi en heerlijk om zo naar beneden te zoefen. Zit nu voor mijn tentje de blog bij te werken. De camping ligt aan de Rijn. Vandaag ongeveer 95 km gereden.

1. Ans:
    16 juni 2015
    Je hebt de vaart er goed in zitten maar neem ook wel je rust hoor.
    Geniet er maar lekker van, Liefs Ans xx
  2. Eric kerkdijk:
    16 juni 2015
    Goed bezig!! We volgen je op de voet! :) Rustig aan, geniet bewust van elk moment! Leuk om ook de foto's te zien!
    Groetjes ook van Rutger en Wessel
  3. Joke:
    16 juni 2015
    Leuk Bart ik ga je ook volgen hoor, Veel plezier!!
  4. Philip:
    16 juni 2015
    bart, ziet er lekker rustig uit op de camping
    kun je ook de kaart activeren.
  5. Marja:
    16 juni 2015
    Hoi Bart, fijn dat het allemaal goed gaat. Ben benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken. Geniet van elke dag! Liefs Marja.
  6. Philip:
    16 juni 2015
    Fijn om te lezen dat het goed gaat. Vond het lastig om jou alleen achter te laten. Snik. Groetjes.
  7. Linda:
    16 juni 2015
    Volgende keer rij ik een stukje mee.....ik kan al 40 km op een dag voor je t weet ben je er! X
  8. Linda:
    16 juni 2015
    Volgende keer rij ik een stukje mee.....ik kan al 40 km op een dag :) :) voor je t weet ben je er! X
  9. Jos:
    Klasse hoor!
  10. Hans Smit:
    17 juni 2015
    Petje af Bart ! Doe het je niet na. Hopelijk blijft het weer ook meewerken ! Veel succes en geniet er van ! Groeten ook van Agnes !
  11. Wil en ton van dam:
    17 juni 2015
    Ha die Bart we zijn erg benieuwd wat je morgen weer te vertellen heb en wat je beleeft onderweg ton beleeft de tocht naar Geleen Eupen belgie met. Jan straver en Hans van de linden en natuurlijk met jou erbij .geniet van de reis onderweg .....Gr. Wil
  12. Coby en Hans.:
    18 juni 2015
    Goed zo Bart. Hou het vol en doe rustig aan. Op tijd naar het goede verzet en hand uitsteken voor de bocht!
    Wij volgen je in de USA en we zitten nu in een bloedheet PHOENIX, waar we vanavond Guus en Marga Vogelsang ontmoeten, die we meer dan 50 jaar niet gezien hebben.
    Groetjes,
    C&H.