Van Vendome naar Bonneval

11 juni 2018 - Bonneval, Frankrijk

Gisteren kwam er nog een fietser aan,maar dan ook een wereldfietser. Hij was ongeveer drie maanden onderweg, was ergensin Afrika begonnen en fietste nu de santiago route terug naar Eindhoven.Vanmorgen gestart om 8.30 uur.Natte tent ingepakt en regenkleding alvast aan gedaan. Na een uurtje een wolkbreuk op een plek je alleen maar kon schuilen onder een paar bomen . Er stopten nog 2 franse wielrenners, samen hebben we daar zo'n drie kwartier gestaan totdat het minderde. Verder door de regen, maar het werd drogen en uiteindelijk brak de zon dunnetjes door.Weer een wat ouder echtpaar tegen gekomen die vanuit Drente de route naar Santiago fietste. Na wat gebabbel wenste ik ze een goede reis.
Ondanks het weer een mooie rit langs le Loir door Chateaudun richting Chartes. Na ca. 68 km ben ik gestopt in Bonneval op een camping waar de eigenaresse met hond me opwachte.Eerst tentje opzetten en dan een lekker pilsje. Over het algemeen hebben de goedkope campings gratis wifi en dat werkt meestal beter dan op duurdere campings waarvoor je nog extra moet betalen.