Van Vendome naar Bonneval

11 juni 2018 - Bonneval, Frankrijk

Gisteren kwam er nog een fietser aan,maar dan ook een wereldfietser. Hij was ongeveer drie maanden onderweg, was ergensin Afrika begonnen en fietste nu de santiago route terug naar Eindhoven.Vanmorgen gestart om 8.30 uur.Natte tent ingepakt en regenkleding alvast aan gedaan. Na een uurtje een wolkbreuk op een plek je alleen maar kon schuilen onder een paar bomen . Er stopten nog 2 franse wielrenners, samen hebben we daar zo'n drie kwartier gestaan totdat het minderde. Verder door de regen, maar het werd drogen en uiteindelijk brak de zon dunnetjes door.Weer een wat ouder echtpaar tegen gekomen die vanuit Drente de route naar Santiago fietste. Na wat gebabbel wenste ik ze een goede reis.
Ondanks het weer een mooie rit langs le Loir door Chateaudun richting Chartes. Na ca. 68 km ben ik gestopt in Bonneval op een camping waar de eigenaresse met hond me opwachte.Eerst tentje opzetten en dan een lekker pilsje. Over het algemeen hebben de goedkope campings gratis wifi en dat werkt meestal beter dan op duurdere campings waarvoor je nog extra moet betalen.
Groetjes uit Bonneval

1. Joke Kerkdijk:
    11 juni 2018
    Dat klinkt weer als een zonnig eind van een sportieve dag.!
    Opgewacht worden in de zon door een francaise met een trouwe, lieve hond!
    Prachtige foto's bovendien van de natuur en gezellige franse straatjes in dorpjes en de monumenten waar de bloemen nooit ontbreken....Vive la France...vive la Republique.
    Je hebt dus nu wat uurtjes voor jezelf om tot rust te komen en te relaxen en even niet aan kilometertjes te denken!
    Geniet ervan, Bart!
    Pour demain natuurlijk weer....
    Bonne route😘
    Daaaaaaaaaag!😀
  2. Joke Kerkdijk:
    11 juni 2018
    Chartres is mooi om te bezoeken....
  3. Jan wiltjer:
    11 juni 2018
    Soms zit het mee, soms zit het tegen.Dit was zo,n dag dus.Het beste gewenst voor morgen. Groeten Jan.
  4. Coby en Hans.:
    Hallo Bart,
    Leuk om zoveel verschillende "collega-fietsers" tegen te komen.
    Ondanks de regen toch weer veel foto's gemaakt. Veel sterkte verder!