Dag 3 Remagen > St.Goar.

17 juni 2015 - Oberwesel, Duitsland

Na een koude nacht maar toch wel goed geslapen, tent inpakken,tassen inpakken en dan nog een beetje opfrissen zat ik om ca. 8.30 uur op de fiets. De hele dag langs de mooie lange Rijn, met mooie dorpjes en vele dagfietsers op E-bikes. Op de camping stonden nog een paar fietsers, waarvan 1 man de route naar Santiago heen en weer heeft gefietst, en nog een aantal routes.Dacht ik dat ik een klein tentje had, zei een duitser die naast me stond of er familie langs kwam, zo klein tentje had die man. Dat heeft wel als voordeel minder gewicht en volume.
Bekende plaatsen zoals Koblenz en St.Goar, bekend van de Loreley zijn mooi en heel toeristisch.Ook zie je veel cruiseschepen langs varen en natuurlijk de rijnaken.
Vandaag ongeveer 95 km gemaakt en was wel moe, dus zit ik nu in een Weingut in Oberwesel. Dacht ik een lekker biertje te bestellen hebben ze alleen maar wijn.(logisch).Maar een lekkere Riesling ging er ook wel in.Vannacht slaap ik weer in een normaal bed, heerlijk,welterusten alvast,
Bart

1. Joke Kerkdijk:
    18 juni 2015
    Hallo Bart leuk om te lezen. Een ander reisje dan..... op de Rijn Rijn Rijn .
    Je schiet al aardig op. Leuk dat je ook je rust neemt en kontakt hebt met mensen. Tot de volgende! Lieve groet. Joke en Roelof
  2. Philip:
    Leuk verhaal Bart en mooie foto's. Je gaat wel hard zeg. Groetjes Catharina
  3. Hans Smit:
    18 juni 2015
    Heel goed Bart ! Je hebt je gelukkig niet laten afleiden bij de Lorelij en bent dit gevaarlijke punt zonder ongelukken gepasseerd ! Ga zo door ! Groeten Hans !
  4. Marja:
    18 juni 2015
    Hoi Bart, Wat ben je al ver zeg! Ik vind het knap. Gisteren moest ik uit Wateringen terug fietsen met tegenwind en moest ik aan je denken. Vond er niets aan ha ha. Heb jij wel een beetje mooi weer? We horen wel weer van je! X Marja.