Dag 4 St.Goar > Bensheim

18 juni 2015 - Bensheim, Duitsland

Afgelopen nacht heerlijk geslapen maar toen ik naar buiten keek zag ik dat het regende. Niets aan te doen, ik moet verder.Een heerlijk ontbijt en een banaantje voor onderweg en gaan met die ...... Het was gestopt met hard regenen en de temperatuur was voor mij goed.Af en toe een spatje, jasje aan, jasje uit.Onderweg kwam ik een man tegen bij een pauze plekje, midden in de aanmelden, maakte een praatje. De man had het aan zijn hart en zat op een opgebouwde Koga met trapondersteuning.Via een hartband stond die in verbinding met de ondersteuning.Heel technisch allemaal. Ik was al een tijdje opweg, had wat moeite met een helling, kwam die voorbij met een aardig mannetje. Kilometers verder zat die een bak koffie te drinken en hebben nog wat gepraat over de route.Hij neemt de route via de Bodensee, ik pak de nieuwe Reitsma route.Vandaag een schitterende tocht door bossen,graanvelden,dorpjes etc.Gezien vandaag, ooievaars,een vos,alle soorten vogels en door het natte weer een heleboel slakken, soms niet te ontwijken. Het ging zo lekker vandaag dat ik de 120 km heb gemaakt.Een camping was er niet, dus zit ik nu in een pension, La.Palma, in Bensheim.De eigenaresse kon het maar niet begrijpen dat je op de fiets uit Nederland ben gekomen en dan ook nog naar Venetië. Na een douche, het wasje ben ik een piza wezen eten en zit nu het beslag te maken.
Het is nu 21.10 uur en ga zo lekker uitrusten,
Bedankt voor alle reacties, dat geeft extra energie.
Groetjes uit Bensheim.

1. Eric Kerkdijk:
    18 juni 2015
    wow 120km!!! goedzo! klinkt mooi allemaal zeg..
    succcccessss
  2. Philip:
    18 juni 2015
    Jeetje Bart. Niet normaal man, 120 km, daar doe ik met ondersteuning al drie dagen over! Groetjes Catharina
  3. Philip:
    18 juni 2015
    Bart nog even en je komt te vroeg aan dus af en toe in de remmen berg af
    Groetjes Philip
  4. Joke Kerkdijk:
    GeweldigNog steeds genieten!!! Daaaag. Joke en Roelof
  5. Joke Kerkdijk:
    GeweldigNog steeds genieten!!! Daaaag. Joke en Roelof
  6. Mary:
    18 juni 2015
    Hallo Bart, we zijn vanmiddag teruggekomen uit Rhodos en hebben nu pas je verslagen gelezen, je bent goed bezig zeg, afstanden die jij op je fiets aflegt kan ik alleen maar met de auto. We blijven je volgen. groetjes Mary en Alex.
  7. Jessica:
    18 juni 2015
    Hey Bart, leuk hoe je steeds weer zo'n gezellig verslagje weet te schrijven. Zo neem je ons even mee op je prachtige trip. Je bent goed bezig zeg, respect!! Ga zo door!! Lekker slapen en morgen hopelijk weer een geweldige dag voor je! Dikke kus Jessica
  8. Truus:
    18 juni 2015
    Hoi Bart. Wat doe je het goed! Je schiet lekker op, maar de bergen komen nog, he? Succes
    verder en blijf schrijven. Leuke verhalen. Vanaf morgen volg ik je vanuit Frankrijk. Fietsze! ;-)
  9. Linda:
    19 juni 2015
    120 km?! Ik moet nog ff oefenen :) maar als je zoveel ziet onderweg gaat het vanzelf! X
  10. Coby en Hans.:
    19 juni 2015
    Je schiet al aardig op, Bart. Nog even doortrappen en je bent eerder thuis dan wij! Ook sterkte gewenst van Guus en Marga Vogelsang met je tocht. Het was gisteren bloedheet (45C) bij hun in Phoenix, maar vandaaag "steenkoud" bij de Grand Canyon (32C). Je maakt heel wat mee tijdens tocht naar Venetie.
    Groetjes,
    C&H
  11. Fred en Els:
    19 juni 2015
    Jeetje Bart, wat een energie. Het is leuk om te te kunnen volgen en je verhalen te lezen. Ga zo door.
    Els
  12. Hans Smit:
    19 juni 2015
    Heel erg goed Bart. Wat een conditie ! Nog geen spierpijn ?
    Ga zo door en geniet. Groeten, Hans.
  13. Huub:
    19 juni 2015
    Hej Bart. Ben jaloers man. Heel leuk zo al die belevenissen. Hou je taai en veel (fiets) plezier. Groetjes Huub
  14. Ans:
    19 juni 2015
    Voor alle volgers: Bart weer een fijne dag gehad. 86 km gefietst. Er is geen internet bij zijn overnachting, er zijn gebieden waar een slecht bereik is. Zijn verhaal staat klaar en is morgen te weer te lezen. Groeten