Nog 1 week

25 mei 2018 - Zevenbergen, Nederland

Vrijdag 1 juni stap ik op de fietsbus met de bestemming Plage de Moliets. Dat ligt in Les Landes in de buurt van Dax. De volgende ochtend om ca. 5.30 uur ben ik dan op de bestemming. Vandaar fiets ik naar huis terug via de St.Jacobs fietsroute.

Via deze reisblog kun je me volgen.

1. Ad de Graaf:
    Leuk Bart
    Goeie reis en wees voorzichtig
    Het zal wel weer heel mooi zijn op je reis wij gaan vrijdag ook op vakantie( naar Friesland)
    Groetjes Ria en Ad
  2. Joke Kerkdijk:
    25 mei 2018
    Heerlijk door het mooie Franse land!
    We fietsen in gedachten weer met je mee, Bart.
    Bonne route!
    Joke en Roelof
  3. Philip:
    25 mei 2018
    Ha Bart, leuk dat je weer een reisblog gaat bijhouden. Natuurlijk ga ik je ook nu weer volgen. Een stukje wegbrengen is dus niet nodig. Bel je nog voor je vertrekt.
    Groeten Catharina
  4. Philip:
    Bart
    Heel sportief dat je deze uitdaging weer aangaat
    Leuk om je weer te volgen
  5. Linda:
    25 mei 2018
    Super trots dat je weer zo'n trip gaat fietsen!! Voorzichtig, rustig aan en geniet!! X
  6. Huub:
    25 mei 2018
    Hej. Bart. Knap hoor. Lijkt me gaaf en uitdagend. Goede reis en hou je taai.
    Groetjes. Huub en Jeannet
  7. Truus:
    25 mei 2018
    Goed reis, Bart! Veel fietsplezier en geniet van je route! Ik ga je zeker volgen! Bonne route! Truus
  8. Marja:
    25 mei 2018
    Hoi Bart, leuk dat we je weer kunnen gaan volgen. Succes met de voorbereidingen!
  9. Hans Smit:
    25 mei 2018
    Hallo Bart. Heel knap dat je het weer gaat doen. Ga je graag weer volgen en je leuke verhalen lezen. Hoop voor je op mooi weer . Veel succes ook namens Agnes.
    Hans Smit.
  10. Huib:
    26 mei 2018
    Geniet ervan Bart en natuurlijk ga ik je volgen. Houd nog wat energie over voor onze fietsvakantie. Ik bel je nog. Suc6.
    Huib
  11. Cees en Marja:
    26 mei 2018
    Hoi Bart, goede reis, met mooi weer en veilige km's. Knap dat je het weer aandurft, we volgen je verslagen weer met plezier.
    Grtjs. Cees en Marja
  12. Coby en Hans.:
    26 mei 2018
    Wij sluiten ons aan bij alle eerdere wensen, Bart.
    Veel plezier en geen lekke banden, gebroken kettingen etc.
    Groetjes,
  13. Jan wiltjer:
    27 mei 2018
    Beste Bart. Maar natuurlijk ga ik je weer volgen. Jouw reis verhalen gaan er bij mij in als Groninger koek. Goede reis gewenst. Jan.
  14. Ed & Judith:
    31 mei 2018
    Hoi Bart,
    Plaisir a vélo!
    Geniet van de reis en we hopen dat je mooie verhalen en foto's met ons wil delen.
    Au Revoir!
    Ed en Judith
  15. Fred en Els:
    1 juni 2018
    Succes Bart. We gaan je volgen.
  16. Joke Kerkdijk:
    2 juni 2018
    Hallo Bart, je zit nu in de bus op weg naar jouw startpunt.....
    Een goed begin is het halve werk. Dus rust goed uit en ga dan op pad!
    Bonne route!
    Joke en Roelof
  17. Philip:
    3 juni 2018
    Mooi Bart de kop is eraf en ongeveer 60 kilometer is een makkie voor jou toch?