Dag 18 Bassano del Grappen < Oriago.

2 juli 2015 - Oriago, Italië

Na een goede nachtrust vroeg op om de meeste kilometers in de ochtenduren te maken.Vandaag zat ik op de Po.....vlakte. Uitgestrekte landbouwakkers met mais.Veel villa's, oude en nieuwe maar ook hele vervallen ruïnes, vergane glorie. De helebrit vrijwel vlak, opvallend dat de Alpen abrupt zijn verdwenen.Wat opvallend is dat de Italiaanse automobilisten gevaarlijk langs je scheuren, een heel groot verschil met de Duitse automobilisten.Nog wat mensen gesproken waaronder een belangstellende Duitse jongen die maar wat rond toerd vanuit Duitsland. Gedurende de rit heb ik ongeveer 4 liter water gedronken soms met veel ijsblokjes erin.Het zit er bijna op na 1499 km.Volgens de Garmin is de luchthaven Marco Polo 15 km van de camping. (Camping Serenissima) Morgen beslissing ik of ik naar Venetië ga, eerst  lekker uitrusten ,

Lieve groeten vanuit een warm,maar dat is het ook in Nederland, Oriago,

Bart.

1. Joke Kerkdijk:
    2 juli 2015
    Leuk om weer te lezen, Bart. Je moet beslist het San Marco plein hebben gezien, al is het met de bus......veel plezier☺Groeten van ons. Roelof Lidon Daniel en ik. Daaaaaaag!!!!!
  2. Joke Kerkdijk:
  3. Philip:
    2 juli 2015
    Goed gedaan Bart! Respect! Nog even beetje uitrusten en misschien toch een dagje Venetië? We zien je zondag op schiphol. Tot dan. Catharina
  4. Irene:
    2 juli 2015
    Respect Bart! Echt heel knap! Drink er maar een lekkere limoncello op!
  5. Mary:
    2 juli 2015
    Hi Bart, vandaag een mooie vlakke etappe gereden dus, zal wel lekker zijn na die kl..... Alpen. Een hele prestatie hoor in drie weken meer dan 1500km. Vanmorgen even met Mary koffie gedronken bij Ans en geloof me, ze zal best blij zijn als het zondagavond is en je weer lekker naast haar ligt in je eigen mandje. Nou nog ff volhouden en daarna lekker uitrusten tot de terugvlucht.
    Sterkte en groetjes ook van Mary.
  6. Fred en Els:
    2 juli 2015
    Bart, proficiat. Petje af. Wij vinden ook dat je naar het San Marco-plein miet gaan. Anders krijg je daar later spijt van, denk ik. Het was leuk je op je reis te volgen. Goede reis naar Nederland.
  7. Truus:
    2 juli 2015
    Hoi Bart. Succes met de laatste kilometers. Het is ook in Zwitserland ongewoon warm. zweten geblazen. Jij succes verder....wij stappen morgen in de auto op weg naar huis, maar eigenlijk wordt hier in noord-ch zelfs reizen afgeraden als het echt niet hoeft. Wees voorzichtig, drink veel, en je bereikt Venetie vast!! chiao, Truus
  8. Linda:
    2 juli 2015
    Goed gedaan zeg!!! Laatste stukje naar Venetië al zie je het alleen al jaar liggen! Tot zondag!!! X
  9. Marja:
    3 juli 2015
    Hoi Bart, fijn dat je er bent. Je moet echt een dag Venetië doen hoor het is er zo mooi en leuk! Goede reis terug zondag en tot gauw!
  10. Hans Smit:
    3 juli 2015
    Knappe prestatie Bart ! Hoop toch op een foto met fiets op het San Marco-plein ! (pak desnoods de fiets van iemand anders ter plaatse !) Grapje natuurlijk , de prestatie is er niets minder om. ! Ik doe het je niet na ! Geniet van de laatste loodjes en een goede retourvlucht ! Chapeau !!!! Hans
  11. Jan wiltjer:
    3 juli 2015
    Hoi Bart. Het zit er dus bijna op. Wij vonden het leuk om jouw verrichtingen te volgen. Het deed mij denken aan een rondje Denemarken zo'n 60 jaar geleden, maar dan wel op een gewone fiets zonder versnellingen. Fijn dat het een prima tocht was en wij wensen je een goede thuisreis. Jan en Lies.