Dag 0

14 juni 2015 - Beesel, Nederland

Vandaag hebben Philip en Catharina en Ans mij gebracht naar Beesel. Wat rondgelopen en wat gedronken op een terras met uitzicht over de Maas. Nog wat naar een korendag geluisterd.Een hapje gegeten en daarna afscheid genomen van Ans,Philip en Catharina. Dat is altijd wel een lastig moment.Nu zit ik in een B&B en ga me voorbereiden op de dag van morgen.
Kaart bekijken en de weg naar de Reitsma route op te pakken. Alle volgers bedankt voor de reacties.

1. Linda:
    15 juni 2015
    Als dag 1 erop zit gaat de rest vanzelf! Succes morgen!! X
  2. Ellen:
    Succes Bart!!! Stoer hoor :-) goede reis!
  3. Wil en ton van dam:
    15 juni 2015
    Lieve Bart. We zijn net terug uit doorn en hebben net jullie felicitaties gelezen bedankt wij wensen jouw een super mooie reis en geniet van alles we volgen je op de voet/fiets drink goed zou ton zeggen ........b
  4. Jan wiltjer:
    Wij wensen jou een prima tocht. Wij blijven geinteresseerd.
  5. Fred en Els:
    16 juni 2015
    Bart, de kop is er af. De rest gaat zeker lukken. Succes
  6. Helle en Frank:
    Geniet er van en heel veel sterkte.
  7. Bert en Jose:
    17 juni 2015
    Hey Bart! Goede reis. De weg vinden moet geen probleem zijn in elk geval. Alle wegen leiden naar Rome toch!
    Goede reis, geniet ervan.