Dag 17 Caldonazzo < Bassano del Grappa.

1 juli 2015 - Bassano del Grappa, Italië

Vanochtend rustig alles volgens het ritueel ingepakt en ca. 9.30 op pad.Na 5 minuten wachten voor een gesloten overweg, sommige Italianen keerden om, zijn bekend, maar zeker 15 minuten staan wachten en na het passeren nog een paar minuten.Maar het was weer een prachtige rit door de laatste Alpen.Doordat er markt was in Borgo Valsugana was ik even de juiste richting kwijt. Een stel was dat ook overkomen.Tijdens de rit verschillende fietsers uit Nederland gesproken, ook fietsers die de andere kant uitgaan, richting Basel.Een Italiaan op een E-bike bleef al pratend in het duits/italiaans, begreep er vrijwel niets van,later zat die een ijsje te eten en zwaaide enthousiast naar me.

Het was warm, zeer warm en ca.75 km was mijn energie bijna op, omdat er hier geen campings zijn, moest ik een ander onderkomen zoeken.Een  kamer in een hotel, Hotel Victoria, is na zo'n dag een verademing.Na de was en een douche naar en door de sfeervolle oude binnenstad gelopen en een hapje gegeten en dan , wat is dat toch heerlijk, een potje bier,

Liefst vanuit een warm

BASSANO DEL GRAPPA,

Bart

1. Joke Kerkdijk:
    1 juli 2015
    Geweldig. Kan ik me voorstellen dar het bed klaar staat en lekker prive in een kamer na een warme inspannende dag☺welterustenMorgen een nieuwe dag☺
  2. Coby en Hans.:
    2 juli 2015
    Hallo Bart,
    Maar goed dat je een biertje nam i.p.v. een grappa. Voor een fietser is dat vuurwater! Dan ga jeachteruit fietsen en kom je nooit in Venice!
    Sterkte met het laatste stuk. Wij hebben morgen nog een reis naar LA en Vrijdag vliegen we terug.
    Groetjes,
    C&H.
  3. Ineke:
    2 juli 2015
    Mooie reis hoor Bart. Nog maar een paar kilometer. Zet hem op!