Dag 10 Diessen < Grainau

24 juni 2015 - Grainau, Duitsland

Afgelopen nacht als alpenroosje geslapen, opstaan, tent drogen en inpakken en weer op pad. De camping was gratis, er was niemand bij de receptie bij aankomst en bij het weggaan.Het landschap veranderde van heuvelachtig naar bergachtig, schitterend.Met een zonnetje erbij lijkt het, maar is het ook mooier.Dat was dus genieten, de koeien hebben bellen aan dus Oostenrijk is in de buurt. Vandaag ca. 300 mtr geklommen, tot nu toe valt het nog we mee.Morgen staat een etappe van ca.62 km op de kaart met een stijging van 600 mtr. Dat wordt afzien dus.Sta nu op een hele mooie camping met de naam : Erlebenis Zugspitze in Grainau. Prachtig.
Tot blogs,
Bart.

1. Joke Kerkdijk:
    24 juni 2015
    Geniet ervan, Bart. Wij genieten mee
  2. Joke Kerkdijk:
  3. Linda:
    24 juni 2015
    Goed hoor! Heb net een paar heuveltjes (groot woord) in Wijk aan Zee gefietst en daar had ik al moeite mee ;) Je schiet al aardig op!!! Groetjes van mij en Jos xxx
  4. Eric Kerkdijk:
    wow! wat mooi zeg! en dat op slechts een klein stukje fietsen haha.. groetjes en geniet!