Dag 9 Augsburg < Diessen am Ammersee

23 juni 2015 - Weilheim in Oberbayern, Duitsland

Vandaag een etappe die volgens het boekje ca. 250 meter omhoog gaat. Met af en toe wind mee viel de geleidelijke stijging wel mede.Goed fietsweer ,zonnetje, wel een beetje fris .Eerst door de uitgestrekte akkers en later langs de meren in het Alpenvoorland.Onderweg ben ik zowat aangevallen door een hond, een rotweiler denk ik. De man kon de hond maar nauwelijks met de uiterste krachtsinspanning tegenhouden, spannend.
Leuke dorpjes in een mooi landschap.Ik sta nu op een camping a/d Ammersee, eem meer van 15 km lang.De fiets heb ik smeerbeurt gegeven,was wel nodig.Helaas geen internet, dan morgen maar.Nog even dan ga ik De Alpen door.
Leuke reacties, doet me goed, tot blogs,
Bart

1. Joke Kerkdijk:
    24 juni 2015
    Hallo Broer, we volgen je vanuit Benicassim met grote belangstelling en leuk om je avonturen te lezen. Gelukkig geen hondenbeet. Dat had een hoop ellende gegeven.
    Veel fietsplezier en veilig vervolg. Dag. Joke Roelof Daniel en Lidon
  2. Truus:
    24 juni 2015
    Hoi bart. Succes in de alpen! wij gaan morgen ook een berg beklimmen: de Mont Ventoux......maar niet op een fiets; dat laat ik aan schoonzoons over. Jij veel succes. Wij genieten van jouw verhalen. Succes in de vooralpen. Truus
  3. Irene:
    Hey Bart,
    Leuk om te lezen hoe het tot nu toe gaat! Dat van die hond is wat minder, maar gelukkig goed afgelopen. Succes weer morgen!

Groetjes, Irene
  4. Marja:
    24 juni 2015
    Hoi Bart, mooie foto's zeg je gaat nu echt Door een mooie omgeving. Volgend jaar ga ik met je mee☺. Volgens mij heb je het goed naar je zin. Ik ga nu slapen en hoop morgen weer wat van je te horen. Doei veel succes morgen weer! X Marja
  5. Coby en Hans.:
    26 juni 2015
    Hallo Bart, eindelijk weer wifi, die werkt hier in Las Vegas. Veell sterkte met het stijgen. Wij zijn nu al over de helft.
    Hou je haaks en groetjes,
    C&H.