Dag 12 Telfs < Ried

26 juni 2015 - Gemeinde Ried im Oberinntal, Oostenrijk

Vanmorgen, na een uitgebreid ontbijt, zat ik al om  8 uur op de fiets.Het beloofde een pittige tocht te worden langs de Inn-Radweg, met een stijging van ca. 400 mtr. De hele dag heerlijk weer en een hele mooie rit langs de Inn. Tegen de stroom in, dus fiets je omhoog.Er was een rally gaande met zo te zien vermogende Zwitserse mensen. In Landeck kom ik weer op de oude route naar Rome.Da ontmoet ik meer fietsers uit Nederland, niet dat ik me alleen op de wereld voelde.Op de Inn kwamen hele groepen rafters met veel geschreeuw naar beneden, deed me denken aan lang geleden in Frankrijk.Dus vandaag een schitterende dag in een welvarend stuk Oostenrijk.Morgen staat de etappe Ried - Glums op het programma,over de Reschenpas dus dat wordt klimmen.Net spaghetti gegeten dat moet zorgen voor de energie.Het wordt een schitterende tocht,na de ReReschenpas is het afdalen met af en toe nog wat klimmen.Lekker naar mijn bedje om uitgerust morgen te beginnen. Hoor net een donderslag bij heldere hemel, Onweer heb ik liever niet.

Groetjes uit Ried (Camping 3-Lander-Eck).

Bart

1. Joke Kerkdijk:
    26 juni 2015
    Volgens ons heb je het ontzettend naar je zin, Bart. Zelfs die ene donderslag kan je niet deren. Maar we hopen dat het morgen weer mooi weer is en de spaghetti zijn werk doet. Bon viatge zeggen ze hier!!!Groeten van ons uit Benicassim☺Daggggggg.
  2. Marja:
    26 juni 2015
    Hoi Bart, als ik dit schrijf lig jij misschien al op een oor. Je zult 'savonds wel moe zijn na de hele dag fietsen. Morgen weer veel plezier , ans en ik gaan even gezellig de stad in. Succes!
    Groetjes Marja.
  3. Coby en Hans.:
    27 juni 2015
    Hoi Bart, vandaag 600 km in de bus gezeten. Zitten nu in een Holiday Inn, ver buiten de bewoonde wereld. Nog steeds hittegolf hier. Bedankt voor de mooie plaatjes. Rij voorzichtig! Groetjes,
    C&H.