dag 15 Naturns < Auer

29 juni 2015 - Ora, Italië

Gisteravond een praatje gemaakt met Arie en Lia, ze boden me koffie aan en zo ontstond een gezellig avondje. Vol belangstelling over mijn onderneming.Ze volgen de me nu ook.En een bak thee vanochtend bij het ontbijt boden ze spontaan aan. De etappe begon heerlijk met de voortzetting van gisteren, afdalen tot Merano.Een buitje regen kwam doordat de fruitbomen beregend werden.Onderweg een stel Nederlanders gesproken die in etappes naar Rome lopen.Ze waren deze keer in Bregenz gestart.De Garmin heeft me goed door Merano geholpen, op naar Bolzano.Daar waren heel wat fietsers op zoek naar de goede richting,Trento.Het ging nu weer naar boven met fikse tegenwind en was blij toen ik de camping bereikt had. Tentje opzetten, douchen en de was,een heerlijk Italiaans ijsje gegeten, het dorp even in, maar wat een zware benen had ik.Even wat eten en dan vroeg de tent in.Morgen denk ik nog een wat zware beklimming te hebben.

Buonanotte, A domani,Barrt

1. Linda:
    29 juni 2015
    Wat een mooie foto's zeg! X
  2. Joke Kerkdijk:
    30 juni 2015
    Goedemorgen Bart. Prettige dinsdag fietsdag en geniet er weer van!!!!! Daggggggg.☺
  3. Philip:
    30 juni 2015
    Weer mooie foto's Bart. En een leuk verhaal. Dat is het leuke van een camping, dat je toch snel contact maakt en daardoor een gezellige avond hebt doorgemaakt. Nog een paar dagen, even volhouden.
    Catharina
  4. Joke:
    30 juni 2015
    Hi Bart, We zijn weer terug en hebben het heel fijn gehad, en met jou gaat ook alles goed heb ik gehoord. Ik ga je natuurlijk weer volgen, fijn dat het allemaal zo goed gaat he, veel plezier maar weer!!!
  5. Mary:
    30 juni 2015
    Hoi Bart, weer een leuk verhaal en gezellig dat je ook af en toe een praatje kan maken. Nog een paar dagen en het zit er weer op maar wel met een ervaring rijker. Ook fijn dat je het nu wat rustiger aan kunt doen.
    Groetjes
    Alex en Mary
  6. Marja:
    30 juni 2015
    Hè Bart, Nog even en dan heb je je doel bereikt!
    super goed. Geniet er nog even van en van de mooie omgeving. Succes nog! X Marja.