Dag 7 Braunsbach-Dottingen - Elchingen

21 juni 2015 - Neresheim, Duitsland

Vanmorgen om 9 uur zat ik weer op de Koga na een slechte nacht .Voelde me niet fit.Maar ja , je moet verder en na een tijdje ging het weer goed. De sleutel die ik nog van de vorige kamer op zak had, heb ik afgegeven in het hotel met de vraag de sleutel op sturen naar het Naturfreundenhaus.Dat was geen probleem. De rit van vandaag was mooi maar zwaar.Er moest totaal ca. 600 m geklommen worden met een enkele uitschieter van ca.10%. Dus ben ik af en toe af moeten stappen.Door mooie glooiende velden.Vele roofvogels gezien maar geen wild, terwijl er overal van die uitkijktorens staan langs bosranden. Op zoek naar een overnachtingsplek sprak ik een man aan.Het adres wist ik wel maar hij ging voor, op een  de E-bike. Dat heb ik geweten, na 87 km door de bergen was mijn accu leeg!

Het weer was afwisselend, een enkel spatje,af en toe wind tegen en ook zonneschijn. Ik slaap vannacht op het vliegveld waar zweefvliegtuigjes en kleine motorvliegtuigen staan. De fiets mag binnen staan.

Nou doei,ik ben moe en ga op tijd naar bed.

Groeten aan alle volgens maar vooral aan Ans.

Bart

Nu ga ik lekker uitrustenen.

1. Marja:
    21 juni 2015
    Hoi Bart, was je een beetje grieperig? Hebben veel mensen last van. Doe je een beetje rustig aan? Het wordt tijd dat het mooi weer wordt. Als je maar ver genoeg fietst dan komt het mooie weer vanzelf. Hier alles goed. Veel plezier verder. X Marja.
  2. Jessica:
    21 juni 2015
    Respect Bart!! Klinkt zwaar! Maar nu kun je lekker uitrusten en hopelijk slaap je heerlijk vannacht want dan ziet de ochtend er morgen waarschijnlijk weer rooskleuriger uit. En hopelijk morgen droog en iets minder bergopwaarts. Liefs Jessica
  3. Joke Kerkdijk:
    21 juni 2015
    Een goede nachtrust doet wonderen. Een dagje rust ook. Leuk om je waarnemingen van de dag te kunnen lezen, Bart. Daaaaaag✉Joke en Roelof en Daniel en Lidon
  4. Coby en Hans.:
    21 juni 2015
    Stuur maar regen hier naar toe Bart. Het is gortdroog en een RV <20%. Morgen gaan we de woestijn in op weg naar Las Vegas.
    Hou vol, dat doen wij ook.
    C&H.
  5. Mary:
    22 juni 2015
    Hi Bart we hopen dat je vannacht goed geslapen hebt en dat je vandaag wat beter in je vel zit en dus lekkerder fietst. Misschien een dagje wat rustiger aan..... maar respect en bewondering voor wat je doet en dan ook 's avonds nog je reisverhaal te schrijven. We kijken weer uit naar de volgende. Groetjes
    Alex en Mary
  6. Mary:
    Hi Bart,
    goet te lezen dat je je in de loop van de dag weer wat beter voelde, 600 meter klimmen en dan maar af en toe even afstappen vind ik een hele prestatie, ik zou het waarschijnlijk niet eens lopend gehaald hebben... petje af!
    Ik hoop dat je goed geslapen hebt en er weer fit tegenaan kan. Groet, Alex.
  7. Mary:
    22 juni 2015
    Hi Bart, ff, in mijn reactie moet "goet" "goed" zijn natuurlijk.
  8. Joke:
    22 juni 2015
    Hi Bart, Hoop dat je j al wat beter voelt en dat je komende nacht beter zal slapen!!! groetjes joke