Dag 6. Zwingenberg < Braunsbach-Dottingen

20 juni 2015 - Braunsbach, Duitsland

Vanmorgen ben wakker geworden door de stromende regen.Regenjas e.d. gepakt, maar na het ontbijtje stopte de regen.Het begin is even wennen maar na een kwartiertje loopt het wel weer.Kwam ik er achter dat ik de sleutel van de kamer nog op zak had.Terug gaan was niet aantrekkelijk omdat ik net een behoorlijke afdaling had gehad.Die stuur ik later wel op als ik weer thuis ben.Na het verlaten van de Neckar, die ik een aantal keren ben overgestoken ging de route verder als de Kocher-Jagst-Radweg.Je fietst op een gegeven moment tussen de twee leuke riviertjes in. Onderweg bij een bosrand een ree met twee kleine reetjes gezien.(staat dat raar). Vogelgefluit hoor je bijna onafgebroken. Een plotselinge felle regenbui, regenjas aan en na een uurtje weer uit.Temperatuur is ca. 18 graden, voor mij ideaal. Na ca. 100 km vond ik dat het voor de zaterdag wel tijd was voor een goed bed, nu was er niet veel keus in die dorpjes en zo kwam ik terecht in Schloss Dottingen. Het verslag van gisteren heb ik niet meer kunnen vinden op mijn tabbletje,jammer.

Hotel Schloss Dottingen.

Groetjes Bart

1. Marja:
    20 juni 2015
    Hoi Bart, voor jou misschien goed die 18 graden wij willen het hier wel wat warmer hoor. Goed te horen dat je het leuk hebt. Maak je een beetje leuke mensen mee? We kijken al weer uit naar je volgende verhaal! Groetjes en x Marja.
  2. Philip:
    21 juni 2015
    zo bart onder dat viaduct door dat dicht getimmerd was viel niet mee zonder zaag denk ik.
    blijf leuke foto's sturen geeft een goed beeld van je avontuur
    philip
  3. Mary:
    21 juni 2015
    Hi Bart hier de buurvrouw met een reet of een reetje........
    wie het weet mag het zeggen. Wat vind ik jou stoer en zo leuk om al je verhalen te lezen. Ga zo door, zowel met het fietsen als het schrijven. Groetjes
    Mary
  4. Eric Kerkdijk:
    21 juni 2015
    fijne vaderdag daar! ;) hoop dat het goed gaat! groetjes