Van Chabeuil naar Saou

7 juli 2017 - Saou, Frankrijk

Na een zeer warme nacht vroeg opgestaan en om 7 uur zat ik weer op het zadel. Een stevige rit stond op het schema. De pas de Lauzens over. Er stond weinig wind maar de hellingen waren er nog steeds.Het werd fietsen en lopen met als beloning een mooie afdaling tot op de camping vlak voor Saou.Na wat rond gekeken te hebben en een pilsje te heben gedronken weer aan het werk,tent,wasje en wat rusten met dat warme weer.Toch nog maar wat rondkijken in het mooie dorpje. Bij een soort binnen tuin zag ik 2 fietsen staan, dat kon niet missen dat zijn nederlanders. Ze zaten een biertje te drinken en ging er bij zitten. Het ging natuurlijk over fietstochten.Van het een kwam het ander, ook over het weblogje, ze wilde mij ook wel volgen dus toen ik mijn naam noemde zei Kees die naam ken ik van de schaakclub.Hij had wel contact met broer Kees en vertelde dat Tineke ernstig ziek is geweest. Hij zag wel wat gelijkenis .Wat is de wereldje toch klein zei Andriesje. Na nog een pilsje en wat gezellig gepraat heb ik afscheid genomen.

De rit vandaag was zwaar maar mooi , zeker met de lavendelvelden en was 50 km lang.

Morgen weer verder,

Bart.

1. Philip:
    7 juli 2017
    Fijn te horen dat het nog steeds goed gaat.
    Leuk dat je toch bijna dagelijks leuke contacten opdoet. Je gaat al aardig opschieten, nog een goede week dan komen we je weer ophalen! Hier alles goed, de komende week Annemarie
    Helpen haar spullen verhuizen.
    Succes weer morgen. Groeten Catharina
  2. Joke:
    7 juli 2017
    Leuk verhaal, mooie foto's!!!!!
  3. Linda:
    7 juli 2017
    Naja...das ook toevallig! Je ontmoet niet zomaar mensen....er is altijd een reden :)
    Mooi daar zeg! Zou er zo heen rijden...met de auto dan...hahaha. Nog ff volhouden!! Xxx
  4. Ineke:
    7 juli 2017
    Het ziet er weer geweldig uit Bart. Dat veld lavendel is prachtig. En ook steeds mooi weer. Houden zo zou ik zeggen.
    Dat er nog maar de nodige afdalingen mogen komen. ( jammer dat je dan eerst toch moet klimmen)
    Weer een goede dag gewenst morgen.
    Ineke
  5. Joke Kerkdijk:
    7 juli 2017
    Wat een bijzondere ontmoeting, Bart daar in de mooie Drôme!
    Je hebt weer aardig wat kilometertjes afgelegd vandaag.
    Bonnenuit en morgen weer verder!
    Groeten van Joke en Roelof
  6. Coby en Hans.:
    7 juli 2017
    Toch wel een paardenmirakel dat je zo'n eind moet fietsen om iemand tegen te komen die schaakt met broer Kees! Wellicht heb je er volgers bij in Purmerend.
    Sterkte met het klimmen en niet te snel afdalen!
  7. Jeroen:
    8 juli 2017
    Bart, hartstikke gaaf om je avonturen zo te mogen zien. Succes daar !!! Groet, Jeroen
  8. Jan wiltjer:
    8 juli 2017
    Bart dat was weer een goed verhaal.Wat missen wij toch veel.Zien uit naar de volgende aflevering.Jan/Lies.