Van Alzingen naar Les Etangs

25 juni 2017 - Les Étangs, Frankrijk

Het wordt al wat routinematiger, tent aafbreken, opbergen, alle tassen aan de fiets, wat opfrissen en dan gaan.Vandaag door het glooiende landschap gereden met veel uitgestorven dorpen, gelukkig was er een bakkertje open om wat broodjes in te slaan. In de routebeschrijving staat waar je een caffeetje of een winkeltje hebt. Maar niet vandaag.Soms was er wel een kerkje open maar water had ik wel.En er was een feestje ergens in een dorpje waar ik een heerlijke frietjes heb gegeten. Een paar keer kwam ik fietsers tegen die vanuit de middellandse zee de tocht reden,waaronder 2 mannen die 3 dagen door dit glooiende landschap wel zat waren mede doordat in dit deel van Frankrijk alles uitgestorven lijkt. Op dit traject zijn bijna geen campings vandaar dat ik nu in een Chambres d'Hotes zit. Even alles opladen, incl. mijzelf en zo het lijkt een heerlijk bed en morgenochtend een heerlijk ontbijten.

Bonne nuit.

1. Marja:
    25 juni 2017
    Hoi Bart, een nachtje in een goed bed is wel heerlijk. Geniet er goed van en morgen weer een goede reis!
  2. Rob en Wil:
    25 juni 2017
    Dus het was een beetje niemandsland. Dus lekker genieten van je heerlijke bed, jammer dat we je niet in kunnen stoppen!!!!!
    Morgen een goede reis en hopelijk morgen wat drukker onderweg.
  3. Philip:
    25 juni 2017
    Ha Bart. Groot gelijk hoor, even weer een nachtje een lekker bed. Morgen weer fris en vrolijk verder fietsen.
    Groetjes Catharina
  4. Truus:
    25 juni 2017
    Weer een mooi verslag van deze dag, Bart. Je doet het goed. Slaap maar bij in een goed bed en denk maar niet aan al die kerncentrales die je fotografeert! ( of haal je daar energie uit ?) Met Ans vanmiddag een dweilbandfestival bezocht in , jawel, centrum Zevenbergen! Groetjes
  5. Philip:
    25 juni 2017
    Ha Bart. Groot gelijk hoor, even een nachtje in een hotel in een lekker bed.
    Morgen weer fris en vrolijk verder fietsen. Groetjes Catharina.
  6. Joke Kerkdijk:
    25 juni 2017
    La douce France commence......
    Baiser
    Joke en Roelof☺
  7. Huib:
    25 juni 2017
    Mooi stukje Bart. Je gaat als een speer en bent alweer een aardig eind weg. Het is een plezier om je verslagen te lezen.
    Groet,
    Huib
  8. Joke Kerkdijk:
    25 juni 2017
    La douce France commence.....
    Un baiser.
    Joke en Roelof
  9. Ingrid Potharst:
    25 juni 2017
    Wat is je dat bed & breakfast gegund!
    We hebben de kaart er bij gepakt en reizen in gedachten met je mee.
    Liefs Cees &-Ingrid.
  10. Jan wiltjer:
    26 juni 2017
    Toch weer even tijdgevonden om je verslag te lezen. Zo te lezen lijkt dit op Oost Groningen maar dan erger.Veel succes gewenst voor de volgende route Groeten Jan.
  11. Jessica:
    26 juni 2017
    Ha die schoonpap! Over pap gesproken...een flink bord havermout of brintapap kun je elke ochtend wel gebruiken nu ;) . Lekker bezig hoor!!
    Vanochtend hopelijk vol nieuwe energie wakker geworden en na lekkere broodjes weer fris en monter op weg gegaan. Een glooiend maar uitgestorven landschap klinkt niet echt fantastisch.....hopelijk wordt de omgeving waar je komt snel weer prachtig. We zitten immers op gave, indrukwekkende foto 's te wachten, dat snap je :).
    He Bartje, geniet met volle teugen he, want gezond en fit zijn is niet zo vanzelfsprekend dus het is fantastisch dat je de tijd en energie en gezondheid hebt om dit te kunnen doen EN een lieve vrouw die je lekker je ding laat doen.
    Enjoy!!
    dikke knuffel van Jessica
  12. Mary:
    27 juni 2017
    Hi Bart groot gelijk even lekker in een bed te slapen.... dus afgelopen nacht was het weer even afzien.
    Was weer leuk je verslag te lezen. Kijk weer uit naar de volgende.
    Succes en geniet
    Mary
  13. Joke:
    27 juni 2017
    Hi Bart, Klinkt allemaal heel erg leuk, het ziet er ook allemaal mooi uit op de foto's he!!
    Groetjes Joke
  14. Huub:
    27 juni 2017
    Goed bezig Bart. Je blijft ook maar jong he? Wel mooie rit en weinig volk en verkeer is toch relax. Nou veel fietsplezier en hou je taai. Gr. Huub