Van Les Etangs naar Vic-sur-Seille

26 juni 2017 - Vic-sur-Seille, Frankrijk

Dat was een luxe, slapen in een echt bed met alle luxe die ik thuis ook gewend ben.Een kamer voor gehandicapten was de enige kamer die nog vrij was, het maakte mij niet uit, ik voelde mij als een gehandicapte. Vandaag een rit door glooiende landschappen met vrijwel alleen maar korenvelden.Veel roofvogels, die soms angstig boven mij circelden, ook nog een vos gezien en ook honderdduizend vlinders.Bij een temperatuur van 35 graden was het pittig. Zit nu op een eenvoudige camping zonder wifi.Tot nu toe ben ik nog níet van de fiets gevallen Wessel en Rutger want ik houdt beide handen aan het stuur. De snelheden gaan van 5 tot 50 km.{met helm).
Zit nu achter een lekker pilsje bij een temp. van 33 graden ( 19.00 uur) te wachten op wat eten en ga daarna op de fiets terug naar de camping.
Doei.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Philip:
    28 juni 2017
    Gisteren nog warm weer gehad. Ben benieuwd of het vandaag ook nog goed was of heb je veel regen gehad. In Noord Italië hadden ze code rood afgegeven.
    Groeten Catharina
  2. Joke Kerkdijk:
    28 juni 2017
    Na gedane arbeid.......mooi verhaal, Bart!!!
    Het pilsje zal dubbel lekker smaken!!!
    Geniet ervan en voor straks een goede nachtrust!!
    Bonnenuit!!!
    Liefs.
    Joke en Roelof☺☺☺☺☺
  3. Ingrid Potharst:
    28 juni 2017
    Oh Bart.....en dan zitten wij alweer te kijken voor een vakantie in het najaar.... zo eentje met een vliegtuig en zo!
    Wat een uitdaging dagelijks. Mijn bewondering voor jouw avontuur groeit met de dag.
    Eetse en slaap lekker. Morgen mooie relaxte tocht gewenst.
    Liefs!
  4. Coby en Hans.:
    28 juni 2017
    Ik zou die Suzuki Intruder hebben genomen! Ook op de motor lijkt het mij een prachtige tocht die je maakt.
  5. Rob en Wil:
    28 juni 2017
    Het klinkt als een mooie tocht Bart, zo ongeveer als een met de natuur. Geweldig wat je onderweg allemaal mee maakt, zou wel om het hoekje willen kijken. Hoop voor morgen een mooie dag en niet te warm voor je. Gr.Wil en Rob.
  6. Eric Kerkdijk:
    28 juni 2017
    zo, lekker warm zeg! groetjes van rutger en wessel! zet hem op Opa! x
  7. Jan wiltjer:
    30 juni 2017
    Pas nu gelezen. Hetleven van een verzorger isook niet eenvoudig. Wij blijven je volgen.Groeten van ons.