Van Corre naar Scey-s/Saone.

29 juni 2017 - Scey-sur-Saône-et-Saint-Albin, Frankrijk

Dat was even heerlijk slapen, zo vast dat ik met hoofdpijn wakker werd.Na een heerlijke douche en een eenvoudig ontbijt weer op weg. Het landschap wordt nu wel wat mooier, afwisselend mede door de rivier en wateren.De dorpjes worden ook wat levendiger, alleen die wind staat voor mij verkeerd. Zelfs met 2% daling moet je bij trappen.Misschien had ik beter vanaf de middellandse zee kunnen beginnen.Het weer is afwisselend, zon, dreigende wolkenvelden en soms een buitje.Na ca. 45 km, het begon te stormen en te donderen kwam ik bij een camping uit die gelukkig ook "Chaletjes" verhuurden. Zeker met het onweer op komst wat beter dan mijn tentje. Alles is aanwezig, pannen, borden etc. zeker voor een heel gezin. Na het dorp bekeken te hebben, naar de super begon het weer te onweren .De km teller staat nu op 583 km  in 42 uur.

Volgers bedankt voor de reacties, dat doet me goed en leuk om te lezen. Het is lastig om op alle reacties in te gaan, het bijhouden van de site kost wat tijd. Sorry voor de taalfoutjes, het ontbreken van de dakjes op sommige letters, het valt niet mee op zo‘n klein toetsenbordje.

Tot morgen, als er wifi is.

1. Marja:
    29 juni 2017
    Mooi foto''s hoor Bart. Wat een grappig huisje! Jammer dat je veel wind tegen hebt. Fietst toch niet zo relax! Nou morgen succes maar weer. Liefs xx
  2. Joke:
    29 juni 2017
    Leuke verhalen Bart, nu vier gelezen. Fijn dat je het zo leuk hebt!!!!
    Groetjes
  3. Philip:
    29 juni 2017
    Bart goed te horen dat je goed in de wedstrijd zit
    En een beetje afwisseling in weer typen houdt het spannend
  4. Philip:
    29 juni 2017
    Mooi dat het wat gezelliger fietsen is.
    Alweer een week geleden dat we je uitgezwaaid hebben. Bijna 600 km gefietst, petje af hoor. Hopelijk draait de wind nog.
    Succes weer morgen. Groeten Catharina
  5. Wil en ton van dam:
    Ha die Bart.
    Lekkere km. achter de rug zo te zien.
    Wij hopen voor jouw dat het weer goed blijft en niet te veel wind!
    De bergen moet je zelf er uit trappen ,ik moet er zelf even niet aan denken.
    Veel plezier met de voortgang van je fietsreis en de groeten van Wil en mij.

HGr. Ton.v.Dam
  6. Linda:
    Zo dat gaat lekker! Leuk chaletje zeg! Geniet van de komende kilometers!! Xxx
  7. Irene:
    29 juni 2017
    Schattig huisje!!! Succes weer morgen! Lekker bezig!
  8. Joke Kerkdijk:
    29 juni 2017
    Mooie foto's, Bart. Leuk ook om al je verschillende slaapplekken te zien.....spannend en nooit saai☺.
    Geniet ervan, bonnenuit et demain weer uitgerust verder.
    Daaaaaaag. .
    Joke en Roelof
  9. Coby en Hans.:
    29 juni 2017
    Mooi gebied langs de Saône. In de jaren 70 nogal eens geweest bij een dekselfabriek voor Nutricia. Bedankt voor de mooie plaatjes en behouden tocht verder.
    Groetjes, Coby en Hans.
  10. Ineke:
    30 juni 2017
    De koolhydraten zijn wel nodig denk ik. Met die wind heb je uiteraard veel energie nodig. Die haal je ook wel een beetje uit het genieten van de omgeving zo te zien. Echte reclameplaatjes voor Frankrijk! En leuk ook zo'n 'houten' tent. Toch net wat comfortabeler en steviger. Goede reis verder. Ineke
  11. Hans Smit:
    30 juni 2017
    Leuk tentje, maar niet geschikt voor achter op de fiets.
    Bewondering voor je ! Zit af en toe tegen maar je gaat het zeker halen !
    Veel fietsplezier en geniet van de omgeving !
    Groeten van Agnes. Hans
  12. C.Jansen:
    30 juni 2017
    Wat n man met karakter ben je toch Bart....ik vertel t met trots door ....en ik mag naast je wonen !!
  13. Helle en Frank:
    30 juni 2017
    Mooie fietstocht goede reis verder en geniet er van wij hebben bewondering voor je.
    Groeten Frank en Helle
  14. Ingrid Potharst:
    Bonjour Bart.
    Ik hoop dat het nu elke dag iets beter gaat in Alle opzichten.
    Mooie dromen straks,
    Liefs Ingrid.
  15. Ingrid Potharst:
    Bonjour Bart.
    Ik hoop dat het elke dag wat beter gaat in ALLE opzichten.
    Mooie dromen straks,
    Liefs, Ingrid.
  16. Ellen:
    2 juli 2017
    Bart, tegenwoordig 'vlogt' iedereen he. Dan maak je een filmpje, hoef je ook niet te typen ;-)