Van Scey-s/Saone naar Marnay.

30 juni 2017 - Marnay, Frankrijk

Vandaag langs het jaagpad van de Saone gereden, vele bochten en veel sluisjes van zijtakken. De hele rit was met afwisselend weer, jasje aan,jasje uit. Maar nog steeds die felle wind tegen.De wind maakt energie maar mij kost het veel energie.In de rivier zag ik wat vreemds zwemmen , het was een koe die in het water terecht was gekomen .even staan kijken hoe hij zich weer op de kant trachtte te komen onder toezicht van zijn familieleden. Een klein diertje, snelde over het fietspad, marter achtig. Sta ik ineens bij de eifel, heb ik wel de juiste afslag genomen . Na 59  zeer vermoeiende kilometers was Marnay bereikt.Na het chaletje van gisteren wat ik eigenlijk te krap vond heb k nu een wat groter exemplaar. Geen tentje opzetten bevalt mij wel zeker met het onbetrouwbare weer. Terwijl ik dit zit te schrijven begint het te stormen en te regenen. Mijn vriend Koga heb ik binnen in de keuken gezet, st heeft hij wel verdiend. De camping grenst aan een stroomversnelling, er zijn veel jongeren op kanokamp .Het zal een rumoerige nacht worden denk ik.

Tot morgen volgers

1. Ed & Judith:
    Bart,
    Leuke verhalen en foto's volgens ons kom je steeds dichter bij Arles. We blijven je volgen Ed en Judih
  2. Philip:
    30 juni 2017
    Blijft jammer van de wind Bart.
    Maar je schrijft leuke verhalen
    Kijk er s avonds al naar uit.
    Succes weer morgen.
    Catharina
  3. Joke Kerkdijk:
    30 juni 2017
    Prachtige foto's van het mooie Franse land ondanks de tegenwind een avontuur om nooit te vergeten.
    Wat een mens al niet kan blijkt nu weer!!!
    Hopelijk een goede nachtrust en morgen weer verder.
    Joke en Roelof
  4. Ineke:
    30 juni 2017
    Lekker en hopelijk morgen minder
    Groeten uit Zevenbergen
  5. Ineke:
    30 juni 2017
    Ha ha, Het lijkt wel geheimschrift in mijn eerdere reactie. En dat zonder een druppel alcohol. De plaatjes werken niet. Vandaar.
    'Slaap lekker en hopelijk morgen minder wind en regen ' was de bedoeling.
  6. Joke:
    30 juni 2017
    Ziet er allemaal prachtig uit he, ook het chalet, maar jammer van de wind .
    groetjes!!!
  7. Philip:
    1 juli 2017
    Bart
    Ik zie wel een foto met een mooie teerweg dat zoeft lekker in een afdaling
    Blijf je fiets goed verzorgen

Groet philip
  8. Mary:
    1 juli 2017
    Hi Bart ik heb weer genoten van je verslag en de mooie foto's.
    Het weer zit niet helemaal mee maar je doet het toch maar....respect.
    Ik hoop dat je vannacht lekker geslapen hebt in je ruime onderkomen.
    Ans had de foto naar mij doorgestuurd. Zag er goed uit.
    Groetjes
    Mary