Van Scey-s/Saone naar Marnay.

30 juni 2017 - Marnay, Frankrijk

Vandaag langs het jaagpad van de Saone gereden, vele bochten en veel sluisjes van zijtakken. De hele rit was met afwisselend weer, jasje aan,jasje uit. Maar nog steeds die felle wind tegen.De wind maakt energie maar mij kost het veel energie.In de rivier zag ik wat vreemds zwemmen , het was een koe die in het water terecht was gekomen .even staan kijken hoe hij zich weer op de kant trachtte te komen onder toezicht van zijn familieleden. Een klein diertje, snelde over het fietspad, marter achtig. Sta ik ineens bij de eifel, heb ik wel de juiste afslag genomen . Na 59  zeer vermoeiende kilometers was Marnay bereikt.Na het chaletje van gisteren wat ik eigenlijk te krap vond heb k nu een wat groter exemplaar. Geen tentje opzetten bevalt mij wel zeker met het onbetrouwbare weer. Terwijl ik dit zit te schrijven begint het te stormen en te regenen. Mijn vriend Koga heb ik binnen in de keuken gezet, st heeft hij wel verdiend. De camping grenst aan een stroomversnelling, er zijn veel jongeren op kanokamp .Het zal een rumoerige nacht worden denk ik.